Responsabil clienti Germania (Customer Support Agent)

Angajator: SIMTEL Team
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.03.2025
    Remote work: Hybrid

    Scurta descriere a companiei

    Grupul SIMTEL este unul dintre jucatorii importanti in energie regenerabila, automatizari industriale și telecomunicatii. Lider in Romania in constructia si mentenanta centralelor electrice fotovoltaice, este din 2012 Partener oficial al ABB pentru automatizari, devenind cel mai bun integrator Telekom din Romania in 2016.
    Simtel este o companie romaneasca de inginerie și tehnologie, listata pe piata principala a Bursei de Valori Bucuresti, actiunile Simtel fiind incluse in indexul MSCI Frontier Markets Small Cap și MSCI Romania Small index Cap. Grupul Simtel ofera companiilor un ecosistem complet si integrat, incepand cu consultanta, autorizare, constructie, mentenanta, operare, masurare, control si furnizare de energie.
    Curajosi prin inginerie si tehnologie, realizam lucruri unice, exceland in energie regenerabila, telecom, platforme software si roboți autonomi, pentru a aduce solutii inovatoare si durabile, intr-o lume in continua schimbare.
    La SIMTEL credem foarte mult in potentialul oamenilor si ii sprijinim sa creasca si sa se perfectioneze. Incurajam diversitatea si suntem o organizatie deschisa si orientata spre invatare. Credem in spiritul de echipa, in inovatie, dar si in autenticitate si performanta, valori care ne definesc ca si echipa.


    Cerinte

    - Studii superioare tehnice de specialitate – preferabil in domeniile: Energetica/ Inginerie Electrica;
    - Cunostinte avansate de MS Office;
    - Coerenta si claritate in exprimarea verbala;
    - Cunostinte de limba germana la nivel avansat (limbaj business – constituie avantaj);
    - Persoana organizata, atenta la detalii, orientata spre calitate si rezultate;
    - Motivatie si atitudine proactiva;
    - Lucreaza foarte bine in cadrul unei echipe, dar si in mod independent.

    Responsabilitati

    • Initierea de apeluri pentru identificarea nevoilor consumatorilor din Germania si recomandarea solutiilor adecvate;
    • Construirea și menținerea unor relatii puternice cu clientii companiei din Germania, prin comunicari ulterioare (telefonic si prin e-mail);
    • Efectuarea apelurilor in vederea promovarii si comercializarii produselor companiei Simtel Team;
    • Oferirea de detalii generale despre companie, produs si oferta;
    • Actualizarea informatiilor despre clientii din baza de date in timpul si dupa fiecare apel;
    • Oferirea de asistența si consultanta clientilor care acceseaza sistemul de ticketing;
    • Suport administrativ echipei de vanzari, inclusiv gestionarea sistemului de ticketing;
    • Gestionarea feedback-urilor de la clienti;
    • Colaborează cu diverse departamente pentru a asigura livrarea la timp a produselor și serviciilor catre clienți;
    • Gestionarea și actualizarea bazelor de date ale clienților și asigurarea acuratetii datelor;
    • Atingerea obiectivelor stabilite de companie.

    Alte informatii

    Beneficii acordate:
    Financiar:
    - pachet salarial atractiv;
    - prime ocazionale;
    Conditii de lucru:
    - telefon mobil, laptop;
    - livrare bisaptamanala de fructe proaspete la birou;
    - Wellbeing: masaj saptamanal la birou pentru coloana vertebrala, contractat cu firma de specialitate, pentru a ajuta la mentinerea unei posturi corecte;
    - posibilitatea de a lucra in regim Telemunca, conform procedurilor interne ale companiei;
    - zile libere suplimentare in functie de vechimea in companie

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Voluntari,

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (163)