Ce inseamna sa fii proactiv la locul de munca. Sfaturi si exemple concrete
Responsabil Clientela Large Corporate
Angajator: | Raiffeisen Bank |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.03.2025 |
Remote work: | Hybrid |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.
Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.
Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.
Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.
Te asteptam pe pagina noastra cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!
Cerinte
Cerinte:
• Experienta de minim 3 ani legata de produse, servicii bancare și de investiții, experiență în furnizarea de consultanță și soluții bancare și financiare solide clienților;
• Cunoștințe dovedite despre produse de creditare, cash management, trezorerie, finanțare de proiecte, finanțare structurată, retail, leasing;
• Cunoștințe generale despre regulile BNR și legislația specifică sistemului bancar;
• Cunoștințe despre procesele de deschidere a conturilor, fluxurile zilnice, aprobarea creditelor;
• Cunoașterea tendințelor pieței, a concurenței, a mediului de afaceri, a industriilor specifice, a evoluțiilor macroeconomice;
• Limba engleză – nivelul avansat este obligatoriu;
• Abilități puternice de negociere și prezentare;
• Nivel ridicat de energie, entuziasm și motivație;
• Capacitatea de a se adapta cu ușurință la schimbări și provocări, capacitatea de a gestiona situațiile de criză și de a adapta rapid prioritățile pe baza celor mai recente informații din piata;
• O abordare proactivă în căutarea modalităților de consolidare a relației de afaceri cu clienții, oferirea unei experiențe simple, sigure și continue clienților;
• Demonstrează capacitatea de a coordona tranzacțiile și de a gestiona eficient procesul de inițiere a creditelor, de a colecta și menține documentația de credit și de a monitoriza conturile;
• Pasiune pentru crearea de noi oportunități de afaceri cu clienții existenți, capabil să demonstreze abordări inovatoare pentru a satisface nevoile clienților;
Responsabilitati
Responsabilitati cheie:
• Identifică potențialul de afaceri și armonizează obiectivele de afaceri în conformitate cu indicatorii bugetari stabiliți și strategia băncii;
• Interacțiuni frecvente cu clienții pentru aprofundarea relațiilor; răspunde proactiv, descoperă și anticipează nevoile viitoare, obstacolele sau riscurile și așteptările;
Servește ca punct de contact al clienților și este responsabil pentru gestionarea departamentelor interne pentru a aborda orice problemă de servisare a clientilor;
• Coordonează modalitățile de abordare în dezvoltarea afacerilor pe client/grup de clienți/sector de activitate care implică, după caz, alte departamente din cadrul băncii sau entități din cadrul Grupului Raiffeisen;
• Propune soluții clienților în construirea și consolidarea unui portofoliu eficient;
• Identifică oportunități de vânzare încrucișată pentru a aprofunda și crește cota portofoliului existent;
• Maximizează experiența clienților prin partajarea proactivă a noutatilor si tendintelor pietei;
• Stimulează inovația în soluțiile furnizate clienților externi.
Beneficii
- Bonus de performanta
- Al 13-lea salariu
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Asigurare de viata
- Pensie privata
- Training-uri
- Cursuri
- Zile libere suplimentare
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
- Tichete de vacanta
- Tichete culturale
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Manager Relatii cu Clientii Large Corporate - Sucursala Regina Elisabeta Aplica fara CV |
![]() | Responsabil suport clienti / Consultant daune Aplica fara CV |
![]() | Business Systems Analyst in Corporate & Investment Banking Hybrid |
Vezi job-uri similare (42) |
Raporteaza eroarea la