Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Junior Network Administrator

BUCURESTI,

Consultant tehnic implementare ERP

BUCURESTI,

Stagiu de practica - Bucuresti, Calarași, Ialomita

Aplica fara CV
BUCURESTI, Calarasi, Slobozia,

Vezi job-uri similare ( 93 )

Ofițer/subofițer implementare și administrare soluții Windows / Linux

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Serviciul de Informatii Externe active.


Vezi toate job-urile Ofițer/subofițer implementare și administrare soluții Windows / Linux active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Serviciul de Informatii Externe
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16-04-2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Serviciul  de  Informații  Externe  (SIE)  este  instituția  de  stat  specializată  în  domeniul informațiilor externe privind siguranța națională, apărarea României şi a intereselor sale.

    Cerinte

    - absolvent cu diplomă de bacalaureat sau diplomă de licență al unei instituții acreditate de învățământ în informatică, automatică, electronică sau similar;
    - cunoștințe medii privind administrarea sistemelor de operare Windows Server 2016 și superior / Linux;
    - cunoștințe medii privind configurarea/administrarea platformelor de virtualizare Hyper-V și VMware vSphere;
    - cunoștințe medii privind administrarea și configurarea serviciilor Active Directory, WSUS, File Server, SQL Server, Exchange Server, GPO, DNS, DHCP;
    - cunoștințe medii shell scripting (bash/PowerShell/Python);
    - cunoștințe medii privind administrarea serverelor web (Apache, NGINX, Microsoft IIS etc.);
    - cunoștințe de baza privind XML și JSON;
    - abilități de lucru cu platforme de monitorizare servicii IT;
    - abilități dezvoltate de comunicare și lucru în echipă;
    - abilități de comunicare cu clienții (la nivel tehnic);
    - abilități de documentare și transfer de cunoștințe privind soluțiile implementate.
    prezintă avantaj cunoașterea cumulată a minimum 3 dintre tehnologiile menționate.

    Responsabilitati

    - administrarea sistemelor informatice, monitorizarea și asigurarea disponibilității serviciilor și aplicațiilor operaționale;
    - realizarea activităților de mentenanță și update/upgrade pentru echipamente, sisteme și aplicații;
    - asigură suport tehnic pe componentele hardware și software;
    - implementarea soluțiilor și serviciilor informatice conform soluției tehnice stabilite (instalarea, configurarea și administrarea sistemelor de operare client / server, precum și implementarea politicilor de securitate);
    - administrarea domeniilor și managementul conturilor.