Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Junior Accounting Consultant - EY Express

Hybrid

Accounts Payable Operations Specialist – Senior Process Associate – German– Hybrid Bucharest

Aplica fara CV
Hybrid

Sales Accounting Internship Bucharest

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Vezi job-uri similare ( 153 )

Sales Accounting Associate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile JTI Romania active.


Vezi toate job-urile Sales Accounting Associate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: JTI Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: temporar
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16-04-2025
    Remote work: Hybrid

    Scurta descriere a companiei

    La nivel global, JTI este unul dintre cei mai mari producători mondiali de produse din tutun și produse pentru vapat, cu operațiuni în peste 130 de țări. Cu sediul la Geneva, Elveția, JTI are peste 46.000 de angajați, fiind membră a grupului Japan Tobacco.

    În România, JTI și-a început activitatea în România în 1993 (ca R.J. Reynolds), și a fost una dintre primele companii multinaționale care a investit pe plan local. De atunci, am continuat să investim în oameni, în mărci și în fabrica din București, recunoscută în grupul JTI pentru eficiență și excelența în execuție. Circa 70% din producția fabricii merge la export.

    Cerinte

    Studii medii economice (studiile superioare reprezintă un avantaj);
    Minim 2 ani experiență în Contabilitate;
    Cunoștințe de operare PC: MS Office, SAP;
    Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu;
    Bune abilități de comunicare, organizare și prioritizare;
    Proactivitate și atenție la detalii.
     

    Responsabilitati

    Înregistrarea operațiunilor: încasări și alocare pe clienți, facturare, avizare și documente de retur;
    Verificarea și urmărirea operațiunilor înregistrate automat în programul/aplicația de lucru;
    Verificarea și reconcilierea operațiunilor de stoc și numerar;
    Verificarea și arhivarea, fizică și electronică, a documentelor financiar-contabile;
    Monitorizarea bazei de date a clienților – asigurarea corectitudinii și completitudinii datelor conform certificatului de înregistrare;
    Comunicare și suport pentru echipele din teren;
    Întocmirea și rularea rapoartelor specifice.

    Alte informatii

    Scop:
    Titularul poziției are responsabilități financiar-contabile și administrative la nivelul punctului de lucru (Sales Office).


    Pașii următori:
    Discuție telefonică;
    Testare;
    Interviu cu managerul direct și reprezentantul P&C local.
     
    Mulțumim pentru interesul acordat acestui rol. Ești binevenit să aplici!

    Beneficii

    • Bonus anual
    • Asigurare medicala
    • Asigurare de viata
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Tichete de masa
    • Tichete culturale