Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Customer Support & Sales with English- Brasov (on site)
Aplica fara CV
|
![]() |
Support IT Level 1 - Brasov
Aplica fara CV
|
![]() |
Advisor with English - Brasov
Aplica fara CV
|
Vezi job-uri similare ( 21 ) |
Support Analyst - Brasov
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Computer Generated Solutions Romania active.Vezi toate job-urile Support Analyst - Brasov active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Computer Generated Solutions Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 20-03-2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.
#FriendsWorkingTogether
Cerinte
Required Skills:
Previous experience in support
Strong technical background
Previous work in supporting API logs, troubleshooting
Previous work in supporting databases, SQL, logs, troubleshooting
Good knowledge of Python, JavaScript/TypeScript.
Great English Skills.
Available to work afternoon and night shifts.
Responsabilitati
What you will be doing:
• Manage a queue of tickets by staying organized and hitting SLA targets (Time to First Response, Time to ︉︂︋︁︈︈︄︇︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎Resolution).︉︂︋︁︈︈︄︇︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
• Effectively and efficiently communicate with our key customer stakeholders who primarily come from security engineering and compliance backgrounds.
• Connect UI observations to issues in the product code base, developing a strong understanding of how the product works.
• Collaborate closely with our broader internal teams to effectively address customer issues and provide valuable insights for product and process improvement.
• Manage outbound customer communication during product incidents and outages.