Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Customer Support & Sales with English- Brasov (on site)

Aplica fara CV
3300 - 6000 RON NET / luna
Brasov, Codlea, Sacele,

Support IT Level 1 - Brasov

Aplica fara CV
Brasov,

Advisor with English - Brasov

Aplica fara CV
Brasov, Sfantu Gheorghe,

Vezi job-uri similare ( 21 )

Support Analyst - Brasov

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Computer Generated Solutions Romania active.


Vezi toate job-urile Support Analyst - Brasov active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Computer Generated Solutions Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 20-03-2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.

    #FriendsWorkingTogether

    Cerinte

    Required Skills:

    Previous experience in support
    Strong technical background
    Previous work in supporting API logs, troubleshooting
    Previous work in supporting databases, SQL, logs, troubleshooting
    Good knowledge of Python, JavaScript/TypeScript.
    Great English Skills.
    Available to work afternoon and night shifts.

    Responsabilitati

    What you will be doing:

    • Manage a queue of tickets by staying organized and hitting SLA targets (Time to First Response, Time to ︉︂︋︁︈︈︄︇︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎Resolution).︉︂︋︁︈︈︄︇︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
    • Effectively and efficiently communicate with our key customer stakeholders who primarily come from security engineering and compliance backgrounds.
    • Connect UI observations to issues in the product code base, developing a strong understanding of how the product works.
    • Collaborate closely with our broader internal teams to effectively address customer issues and provide valuable insights for product and process improvement.
    • Manage outbound customer communication during product incidents and outages.