Support Analyst - Brasov

Angajator: Computer Generated Solutions Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 20.03.2025
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.

    #FriendsWorkingTogether

    Cerinte

    Required Skills:

    Previous experience in support
    Strong technical background
    Previous work in supporting API logs, troubleshooting
    Previous work in supporting databases, SQL, logs, troubleshooting
    Good knowledge of Python, JavaScript/TypeScript.
    Great English Skills.
    Available to work afternoon and night shifts.

    Responsabilitati

    What you will be doing:

    • Manage a queue of tickets by staying organized and hitting SLA targets (Time to First Response, Time to ︉︂︋︁︈︈︄︇︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎Resolution).︉︂︋︁︈︈︄︇︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
    • Effectively and efficiently communicate with our key customer stakeholders who primarily come from security engineering and compliance backgrounds.
    • Connect UI observations to issues in the product code base, developing a strong understanding of how the product works.
    • Collaborate closely with our broader internal teams to effectively address customer issues and provide valuable insights for product and process improvement.
    • Manage outbound customer communication during product incidents and outages.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Brasov, Codlea, Ghimbav,

    Aplica fara CV
    Brasov, Codlea, Ghimbav,

    Aplica fara CV
    Brasov,

    Vezi job-uri similare (18)