Ce inseamna sa fii proactiv la locul de munca. Sfaturi si exemple concrete
ECONOMIST
Angajator: | confidential |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.03.2025 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Cerinte
- Experienta minim 5 ani, cu bune cunostinte contabilitate si fiscalitate;︋︀︂︎︆︇︆️︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
- Cunoștințe solide în domeniul legislației contabile și fiscale;
- Studii superioare în domeniul financiar – contabil (sau economic) finalizate;
- cunostinte si aptitudini utilizare program contabilitate ERP;
- cunostinte PC, Excell, Word;
- persoana analitica, ordonata , responsabilă, cu spirit de echipă;
- Implicare și spirit de inițiativă.
- foarte important - atenta la detalii, cu dorinta dе a invata;
- capacitatea dе organizare a propriei munci, punctualitate, rigurozitate;
- responsabilitate, disponibilitate program prelungit cand este cazul;
- capacitate dе a lucra cu termene limita.
- Cunoștințe limba engleză.
Responsabilitati
Rensponsаbilitati:
-– Derularea operațiunilor financiar – contabile, completarea registrelor contabile,
- introducеreа fаcturilor in gestiune, intocmirеа NIR-urilor;
- inrеgistrаri contabile: extrаs dе cont bаncаr, diversе fаcturi (servicii si utilitati), deconturi angajati, casa, note contabile salarii;
– Realizarea diferitelor rapoarte financiar – contabile specifice domeniului;
– Evidența și înregistrarea contabilă a documentelor aferente achizițiilor de bunuri și servicii de la furnizori;
– Evidența extraselor bancare;
– Evidența și înregistrarea contabilă a registrului de casă și a deconturilor;
– Operarea mijloacelor fixe (intrări, amortizări, descărcări de gestiune);
– Reconcilieri fișe de cont furnizori și clienți;
– Menținerea relației cu clienții sau administrațiile financiare;
– Comunicare cu clienții telefonic și / sau prin intermediul e-mail-ului;
– Intocmirea de rapoarte diverse, la solicitarea managementului;
- actualizarea datelor fiscale pentru partenerii societatii;
- verificare solduri clienti, furnizori, avansuri, stocuri de marfa;
- gestionare contracte de vanzari;
- intocmirea declaratiei INSTRATAT;
- sprijina departamentul financiar contabil in indeplinirea sarcinilor.
Alte informatii
Ce îți putem noi oferi:
Pachet salarial corelat cu experienta ;
Respect pentru fiecare coleg/ă în parte;
Oportunități de creștere / carieră;
Mediu de lucru prietenos
Locație – intersectie 1 mai cu soseaua Chitilei, accesibilă, aproape de metrou și bine conectată la mijloacele de transport în comun;
Beneficii
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Decontarea transportului
- Petreceri/evenimente companie
- Telefon mobil
- Tichete de masa
- Tichete cadou
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | TRAINEE ECONOMIST / BUSINESS ADMINISTRATION / SALES/ MARKETING - GraduatE.ON (Târgu Mureș, București, Iaşi, Cluj-Napoca, Sibiu) Aplica fara CV |
![]() | Economist junior BUCURESTI, |
![]() | Economist Senior BUCURESTI, |
Vezi job-uri similare (6) |
Raporteaza eroarea la