Ce inseamna sa fii proactiv la locul de munca. Sfaturi si exemple concrete
Functionar informatii clienti - Iulius Mall Suceava
Angajator: | Iulius |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.03.2025 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.
Odată cu experiența au venit și proiectele care au schimbat percepția asupra stilului de viață, au redefinit și revitalizat centrele urbane și s-au integrat în comunitate. Un parcurs ambițios de peste două decenii, care a pornit cu un mall în Iași, primul din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, și a crescut organic și frumos până la un portofoliu ce cuprinde astăzi peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Sunt spații vibrante, care definesc poli de atracție urbană, fiind vizitate anual de peste 68 de milioane de persoane.
Cerinte
• Studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare);
• Limba engleză nivel mediu;
• Cunoștințe operare PC;
• Abilități: capacitate de comunicare si relationare in situatii diverse, capacitate de organizare si prioritizare, initiativa si atitudine pozitiva, flexibilitate, discretie si loialitate;
Responsabilitati
• Raspunde solicitarilor/intrebarilor venite din partea clientilor Iulius Mall. Raspunde la telefon si ofera informatii, in functie de situatie;
• Primeste, distribuie si expediaza corespondenta departamentelor din interiorul companiei, conform procedurilor;
• Primeste reclamatiile si sugestiile scrise sau verbale din partea clientilor si chiriasilor, comunicandu-le ulterior departamentului abilitat in solutionarea acestora;
• Coordoneaza lucrarile speciale de intretinere, anuntand locatarii cand sunt programate acestea;
• Tine evidenta zilnica a traficului de clienti Palas Mall;
Alte informatii
Se oferă:
• Pachet salarial fix + bonuri de masa;
• Condiții de muncă deosebite, într-un mediu dinamic și stimulativ;
• Posibilitatea integrării într-o echipă tanără, caracterizată prin performanță și succese dovedite.
Beneficii
- Abonament medical
- Tichete de masa
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Agent Vanzari - Clienti Revanzatori perioada determinata 2 ani Suceava, |
![]() | Lucrator comercial Suceava, |
![]() | Agent Vanzari HoReCa_Vatra Dornei Suceava, |
Raporteaza eroarea la