Ce inseamna sa fii proactiv la locul de munca. Sfaturi si exemple concrete
Project Manager Expansiune
Angajator: | PENNY. |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.03.2025 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.
Îți prezentăm PENNY:
PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.
PENNY Romania deja înseamnă:
380 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi)
7300 de angajați
Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.
Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.
Ce spun colegii noștri despre PENNY?
„Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]
„Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]
În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.
Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.
În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.
Cerinte
Te așteptăm în cadrul echipei dacă:
· ai finalizat studii superioare;
· ai cunostine avansate de MS Office
· ai cunostinte foarte bune de limba engleza, limba germana reprezinta un avantaj;
· detii excelente abilităţi de comunicare si de negociere, experienta in contractare reprezinta un avantaj;
· ai experienta in Project Management si/sau autorizari constructii;
· reprezinta un avantaj experienta in Expansiune/Dezvoltare Imobiliara;
· ai disponibilatea de a calatori in tara, in interes de serviciu;
· ai cunostinte de drept imobiliar;
· ai capacitate de analiza si sinteza a datelor;
· ai abilitatea de a lucra la multiple proiecte, cu atentie acordata detaliilor;
· te consideri o persoana proactiva si creativa;
· ai capacitatea de a lucra in echipa dar si independent;
· te consideri o persoana integra si onesta;
· detii permis auto categ. B;
Responsabilitati
Rolul acesta va presupune sa:
· identifici locatiile de interes conform strategiei de dezvoltare a companiei;
· pregatesti studiul de caz pentru a fi analizat, pentru fiecare locatie in parte;
· procuri documentele necesare in vederea edificarii asupra starii de fapt juridice a terenurilor/cladirilor ce urmeaza a fi achizitionate;
· colectezi date cu caracter statistic cu privire la locatiile prelucrate cat si pentru imprejurimile directe ale acestora;
· elaborezi studii de amplasament pe locatiile de interes;
· negociezi si coordoneazi procesul de incheiere contracte de achizitie terenuri sau inchiriere spatii in vederea deschiderii de noi magazine;
· coordonezi procesul de autorizare si deschidere a noilor magazine.
Alte informatii
Răsplătim cu drag eficiența, implicarea si ne dorim pentru angajații sa gaseasca usor un echilibru între viața personală și cea profesională. Suntem siguri ca viitorul nostru ești tu și creștem odată cu tine, de aceea, iți oferim perspective de dezvoltare într-un mediu de lucru sigur și dynamic in care beneficiezi de:
· asigurare medicala privata;
· tichete de masa;
· tichete cadou;
· masina de serviciu;
· zile suplimentare pentru concediu de odihna;
· acces la biblioteca Bookster.
…si multe altele!
Beneficii
- Bonus de performanta
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Asigurare medicala
- Asigurare de viata
- Training-uri
- Cursuri
- Abonament Bookster
- Discount produse companie /companii partenere
- Zile libere suplimentare
- Program de lucru flexibil
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Telefon mobil
- Masina de serviciu
- Tichete de masa
- Tichete cadou
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Project Manager Constructii Aplica fara CV |
![]() | Asistent Manager Centru Productie Carne - Stefanesti Stefanestii de Jos, |
![]() | Quality&Food Safety Coordinator Stefanestii de Jos, |
Vezi job-uri similare (5) |
Raporteaza eroarea la