Economist / Contabil Case

Angajator: PENNY.
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Retail - Comert
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Stefanestii de Jos
  • Actualizat la: 23.03.2025
    Remote work: Hybrid
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.

    Îți prezentăm PENNY:

    PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.

    PENNY Romania deja înseamnă:

    380 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) 
    7300 de angajați

    Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.

    Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.

    Ce spun colegii noștri despre PENNY?

    „Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]

    „Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]

    În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.

    Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.

    În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.


    Cerinte

    Te așteptăm în cadrul companiei noastre dacă:

    -esti absolvent al unei facultati cu specific economic (Contabilitate reprezinta un avantaj);
    -cunosti limba engleza: mediu( constituie un avantaj)
    -detii cunostinte consistente de MS Office, in special Excel (SAP constituie un avantaj);
    -detii abilitati de organizare, comunicare si orientare catre solutii;
    -ai capacitate ridicata de analiza si sinteza;
    -disciplina si rigurozitatea te caracterizeaza;

    Responsabilitati

    Rolul acesta presupune să:

    -verifici operatiunile de incasari si plati in softul de casierie si valideaza datele existente;
    -corectezi erorile provenite din interfata din magazine privind gestionarea tuturor modalitatilor de plata;
    -verifici concordanta dintre incasari si plati in registrul de casa in baza documentelor justificative atasate;
    -reconciliezi cifra de afaceri din rapoartele Z cu cifra de afaceri inregistrata in raportul de filiala, in caz de neconcordanta se investigheaza si solutioneaza cauza impreuna cu departamentul IT si filiala in cauza;
    -verifici existenta, completitudinea si corectitudinea documentatiei de retur produse;
    -verifici concordanta dintre situatia zilnica/saptamanala de tichete de masa per filiala cu sumele inregistrate zilnic/saptamanal in softul de casierie;
    -verifici existenta si corectitudinea situatiei minusurilor si plusurilor casierilor;
    -inregistrezi si verifica si in SAP deconturile aferente avansurilor spre decontare acordate in baza documentelor justificative primite; -
    -verifici facturile atasate deconturilor atat din punct de vedere al modului de intocmire cat si al continutului si respectarii preverilor financiar-contabile si fiscale conform legislatiei in vigoare;
    -verifici inregistrarile contabile astfel incat sa coincida cu documentele justificative prelucrate; verifici soldurile finale ale conturilor gestionate: 5311, 542, 581, 452, 428, 461, 5328, 4111, 401 aferente magazinelor arondate;
    -intocmesti si transmiti lunar catre managementul departamentului situatia cu lucrarile efectuate conform termenelor de inchidere stabilite;
    -participi la activitatile de audit intern/extern, controale diverse autoritati si intocmesti rapoartele solicitate;
    -asiguri arhivarea lunara a documentatiei gestionate;

    Alte informatii

    Rasplatim cu drag eficienta, implicarea si ne dorim pentru angajatii nostri sa gaseasca usor un echilibru intre viata personala si cea profesionala. Suntem siguri ca viitorul nostru esti tu si crestem odata cu tine, de aceea, iti oferim perspective de dezvoltare intr-un mediu de lucru sigur si dinamic si beneficiezi de:

    -tichete de masa acordate sub forma de card, tichete cadou cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun;
    -asigurare medicala privata; acces la biblioteca Bookster, de unde se pot imprumuta carti in mod gratuit;
    -zile suplimentare pentru concediu de odihna. Pornim de la 22 de zile de concediu si numarul de zile de concediu creste in functie de vechimea in companie;
    -zi libera platita de ziua ta de nastere;
    -posibilitati multiple de invatare si dezvoltare in cadul companiei;

    …si multe altele!

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Asigurare medicala
    • Asigurare de viata
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Abonament Bookster
    • Discount produse companie /companii partenere
    • Zile libere suplimentare
    • Program de lucru flexibil
    • Teambuilding-uri / excursii
    • Petreceri/evenimente companie
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa
    • Tichete cadou

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre PENNY.. Consultati Politica de procesare a datelor personale a PENNY. >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Stefanestii de Jos,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (4)