Ce inseamna sa fii proactiv la locul de munca. Sfaturi si exemple concrete
Asistenta presedinte – grup de companii
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.03.2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Cerinte
Experienta pe un post similar – minim 3 ani Studii superioare Cursurile de specialitate constituie un avantaj Limba engleza – fluent (scris si vorbit) – obligatoriu Cunostinte avansate de utilizare PC (Word, Excel, Power Point, Microsoft
Outlook)
Capacitate de a lucra cu dead-line-uri si de a selectiona prioritatile Diplomatie, perseverenta, discretie, atitudine pozitiva Persoana carismatica cu initiativa, ordonata, comunicativa, receptiva, cu excelente abilitati de comunicare interpersonala, atentie la detalii.
Prezenta fizica placuta, carisma.
Responsabilitati
Preluare si redirectionare apeluri telefonice catre persoanele vizate • Participa la sedinte si tehnoredacteaza concluziile sedintelor • Organizare protocol (mese festive in-house si rezervari la
restaurante)
Rezervari bilete de avion pe rute externe si interne si rezervari hoteluri • Aprovizionarea firmei cu consumabile (birotica – papetarie) • Primeste rapoartele colegilor din diverse departemente, le centralizeaza si le preda Directorului General • Completeaza diverse situatii si rapoarte.
Alte informatii
Bucuresti: zona centrala
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Confidential | ASISTENT MANAGER Aplica fara CV |
![]() | Coordonator proces & automatizari – Arhivare BUCURESTI, |
![]() | Responsabil Oficiu Postal si Registratura (Perioada determinata - 1 an) BUCURESTI, |
Vezi job-uri similare (19) |
Raporteaza eroarea la