Ce inseamna sa fii proactiv la locul de munca. Sfaturi si exemple concrete
Specialist Payroll&Admin
Angajator: | PENNY. |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.03.2025 |
Remote work: | Hybrid |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.
Îți prezentăm PENNY:
PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.
PENNY Romania deja înseamnă:
380 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi)
7300 de angajați
Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.
Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.
Ce spun colegii noștri despre PENNY?
„Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]
„Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]
În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.
Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.
În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.
Cerinte
Te poti alatura si tu echipei, daca:︊︃︎︉︇︂︊︌︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
- esti absolvent(a) de studii superioare;
- detii atestat de Inspector resurse umane;
- ai cunostinte avansate de operare PC, Microsoft Office;
- ai mai utilizat aplicatia Colorful (constituie avantaj);
- ai cunostinte privind legislatia muncii si sistemul romanesc de salarizare (administrare personal: termene operare in Revisal – angajare noua, incetare, act aditional, suspendare; salarizare: lucrul cu pontaje, verificare si completare certificate concediu medical, D112, dosare recuperare sume Fnuass, note contabile, stat de plata);
- ai capacitatea de lucra cu termene precise;
- te consideri o persoana organizata si constiincioasa, ai atitudine proactiva.
Responsabilitati
Rolul acesta va presupune sa:
- actualizezi baza de date a angajatilor (Colorful);
- administrezi dosarele de angajare;
- intocmesti documentatia privind derularea contractelor individuale de munca (acte aditionale, rezilieri, pensionari, suspendari ale C.I.M);
- relationezi cu angajatii din magazinele Penny si superiorii ierarhici ai acestora;
- eliberezi diverse adeverinte necesare salariatilor;
- verifici si completezi certificatele de concediu medical;
- verifici pontajul lun
Alte informatii
Răsplătim cu drag eficiența, implicarea si ne dorim pentru angajații sa gaseasca usor un echilibru între viața personală și cea profesională. Suntem siguri ca viitorul nostru ești tu și creștem odată cu tine, de aceea, iți oferim perspective de dezvoltare într-un mediu de lucru sigur și dinamic și beneficiezi de:
-tichete de masă acordate sub forma de card, tichete cadou cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun;
-asigurare medicală privată; acces la biblioteca Bookster, de unde se pot împrumuta cărți în mod gratuit;
-zile suplimentare pentru concediu de odihna. Pornim de la 22 de zile de concediu și numarul de zile de concediu crește în funcție de vechimea în companie;
-zi liberă plătită de ziua ta de naștere;
…si multe altele!
Beneficii
- Bonus de performanta
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Asigurare medicala
- Asigurare de viata
- Training-uri
- Cursuri
- Abonament Bookster
- Discount produse companie /companii partenere
- Zile libere suplimentare
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
- Tichete cadou
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Credit Controller Specialist Aplica fara CV |
![]() | Quality&Food Safety Coordinator Stefanestii de Jos, |
Raporteaza eroarea la