
Diplomă de licență și practică plătită într-o companie de top încă din timpul facultății
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Contabil Senior
Aplica fara CV
|
![]() |
Senior People & Culture Responsible
BUCURESTI, |
![]() |
Senior Recruiter
Aplica fara CV
|
Vezi job-uri similare ( 7 ) |
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Electromontaj active.Vezi toate job-urile Hr Generalist Senior active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Electromontaj |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22-06-2025 |
Remote work: | On-site |
Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice.
Ești în căutarea unei noi oportunități în domeniul resurselor umane? Alătură-te echipei noastre ca HR Admin și contribuie la gestionarea proceselor de administrate de personal. Dacă îți dorești o nouă provocare, abia așteptăm să te cunoaștem!
De ce să ni te alături:
Noi credem în OAMENI, apreciem și respectăm fiecare contribuție, îmbrățișând, totodată, oportunitățile aduse de perspectivele diverse ale fiecăruia.
Succesul acestei companii se bazează pe cea mai valoroasă resursă a noastră – oamenii dedicați. Amprenta lor se regăsește în fiecare realizare și în fiecare pas înainte făcut în cei 75 de ani de existență. De aceea, continuăm să ne lăsăm inspirați de idealurile și ambițiile fiecărui coleg și avem încredere că viitorul nostru va fi la fel de promițător ca trecutul pe care îl sărbătorim.
Responsabilități ︇principale:
-Gestionarea activităților și proceselor de administrare de personal: actualizarea și arhivarea dosarelor de personal, asigurarea conformității contractelor de muncă și a actelor adiționale, gestionarea încetărilor de contract;
- Eliberarea adeverințelor solicitate de angajați (vechime, stagiu de cotizare, concediu de creștere copil, șomaj etc.);
- Gestionarea detașărilor transnaționale: pregătirea și depunerea documentației necesare pentru autorități, asigurarea respectării cerințelor legale privind condițiile de muncă, oferirea de suport angajaților detașați și monitorizarea statutului acestora;
- Pregătirea rapoartelor și evidențelor necesare pentru conformitate și audit;
- Oferirea de suport angajaților în ceea ce privește aspectele administrative (contracte, beneficii, concedii, documentație oficială etc.).
Cerințe:
- Experiență de minimum 3 ani într-un rol similar;
- Cunoștințe solide privind legislația muncii;
- Competențe de comunicare scrise și verbale în limba engleză (minim nivel mediu);
- Competențe solide în Microsoft Office, cu accent pe Excel;
- Atenție la detalii, proactivitate și capacitate de prioritizare a sarcinilor multiple.
Ce oferim?
- Contract pe perioadă nedeterminată;
- Asigurare privată de sanatate și de viață;
- Zile suplimentare în funcție de vechimea în muncă și bonus pentru concediul de odihnă;
- Primă lunară de electricitate;
- Program flexibil și short Fridays.
Locatie: Strada Candiano Popescu nr 1, sector 4, Bucuresti.
Dacă acest rol ți se potrivește, aplică și hai să ne cunoaștem!