
Diplomă de licență și practică plătită într-o companie de top încă din timpul facultății
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Planificator Logistica cu Maghiara / Slovaca / Poloneza
Cluj Napoca, Job national |
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile SalesConsulting active.Vezi toate job-urile Planificator Logistica - Maghiara/Slovaca/Poloneza active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro |
Angajator: | SalesConsulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22-06-2025 |
Remote work: | On-site |
Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.
Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
- FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
- PHARMA (all levels)
- Experienta in domeniul logistic, intr-o companie de logistica/casa de expeditii;
- Cunostinte de operare PC si utilizare a softurilor specifice (Excel, TMS);
- Limba maghiara/ slovaca/ poloneza – nivel conversational
- Rolul implica un mix intre vanzare si zona operationala;
- Focusul activitatii va fi pe zona de vanzare – identificarea transporturilor/clientilor directi
pe piata si vanzarea serviciilor de transport;
- Planificarea rutelor si programarea transporturilor pentru optimizarea timpilor de livrare si
a costurilor;
- Monitorizarea livrarilor si a statusului transporturilor, identificand si solutionand
eventualele probleme;
- Colaborarea cu transportatorii, furnizorii si clientii pentru asigurarea unei comunicari
eficiente;
- Gestionarea documentelor aferente transporturilor (CMR, avize, facturi, certificate de
conformitate etc.);
- Analizarea si optimizarea costurilor logistice, propunand solutii pentru reducerea acestora;
- Asigurarea respectarii reglementarilor si normelor legale privind transporturile;
- Utilizarea softurilor specifice de gestionare a transporturilor (TMS etc.);
- Intocmirea rapoartelor privind performanta transporturilor si propunerea de imbunatatiri.