Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Asistent Administrativ
Aplica fara CV
|
![]() |
Asistent manager
BUCURESTI, |
![]() |
Responsabil IT-Administrativ Sediul Chiajna
BUCURESTI, |
Vezi job-uri similare ( 53 ) |
Asistent Administrativ
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Asistent Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24-04-2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
Cerinte
Abilitati de comunicare si relationare;
Cunostinte de limba engleza - nivel conversational;
Studii: Minim liceu cu diploma de Bac, studii universitare finalizate sau student( a) la master;
Excel - nivel basic (avantaj);
Experienta anterioara constituie un avantaj, dar nu este obligatorie.
Responsabilitati
Activitati Administrative si Secretariat
- Realizarea rezervarilor de calatorii, taxi;
- Cereri de plata pentru facturi;
Gestionarea Accesului Angajatilor si Vizitatorilor
- Distribuirea legitimatiilor pentru angajatii care au legitimatia deteriorata, uitata sau pierduta si inregistrarea acestora in registrul special;
- Notarea datelor de identificare ale vizitatorilor si oferirea de legitimatii de acces/flyere informative despre regulile companiei;
Gestionarea Corespondentei si Apelurilor
- Preluarea si distribuirea corespondentei externe catre casutele de corespondenta;
- Preluarea apelurilor telefonice externe si interne;
Administrarea Facturilor, Platilor si Relationarea cu Furnizorii.