Ce inseamna sa fii proactiv la locul de munca. Sfaturi si exemple concrete
Operator call center cu italiana
Angajator: | Randstad Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.03.2025 |
Remote work: | Remote |
Scurta descriere a companiei
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
Cerinte:
- Cunoștințe de limba italiană la nivel avansat - C1;
- Cunoștințe de bază operare PC, navigare internet;
- Cunoștințe de bază pachet Office: Word, Excel, Outlook.
- Abilitati excelente de comunicare, discurs fluent, atentie la detalii, empatie, orientare catre client;
Responsabilitati
Responsabilitati:
- Vei oferi support (voce, mail si chat) clienților diferitelor instituții bancare din Italia;
- In funcție de departamentul pe care vei fi încadrat, poate fi suport tehnic sau comercial, asistenta carduri (lucrul cu cifre, calcule, liste de tranzacții), asistenta POS (vei lucra cu probleme tehnice, de software, de conexiuni). Departamentul va fi ales în funcție de profilul
tău si de ceea ce ti se potrivește mai bine.
Program:
- L-D, 08:30 - 23:00 (în ture); cu pauza de 30 min consecutive sau impartita in 10 - 10 - 15 min;
- Full time sau part-time: ture de 8h, 6h sau 4h, in functie de contract;
- Se lucrează full remote;
- Lucrul pe weekend alternează lunar (o luna lucrează in fiecare weekend, luna următoare toate weekendurile libere);
- Se lucrează 5 zile/saptamana cu 2 libere;
Alte informatii
Ofertă financiară
- Salariu: 2300 lei net
- Spor de weekend de 10% din salariu + al 13 lea salariu la finalul fiecarui an.
- Asigurare medicala premium in sistem privat (Medlife);
- Training-uri si certificări specializate gratuite in tara si in strainatate;
- 22 zile concediu/an - crește cu vechimea si poate ajunge la max 28 zile/an;
- Spor de vechime intre 5 - 25%, in funcție de vechimea in firma;
- Premiu anual acordat in funcție de performanta, intre 70-100% din salariul de baza;
- Sistem de bonusare de 5-10% din salariul de baza.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Agent Call Center - Italiana - Bucuresti Aplica fara CV |
![]() | Operator Call Center Hybrid |
![]() | Call center cu limba Germana/Italiana/Franceza (activitate de la sediu din bucuresti) Aplica fara CV |
Vezi job-uri similare (133) |
Raporteaza eroarea la