CONSULTANT CLIENTI (înlocuire concediu de maternitate)

Angajator: Apa Nova Bucuresti
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14-04-2025
    Remote work: On-site

    Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.

    Scurta descriere a companiei

    Cine suntem noi?
    Parte a grupului internațional Veolia, Apa Nova București este liderul operatorilor de apă și canalizare din România. Din anul 2000 Apa Nova şi-a asumat responsabilitatea de a furniza servicii esențiale sigure pentru locuitorii Capitalei, având o abordare sustenabilă, tradusă local printr-un management responsabil și optimizat al resurselor naturale epuizabile, cum este apa. În cei peste 20 de ani de activitate, Apa Nova rămâne o companie solidă și flexibilă, răspunzând în timp real condițiilor actuale ale pieței, evoluției tehnologiei și imperativelor legislației românești, pentru a asigura servicii publice sigure și de înaltă calitate.

    Valori companie: responsabilitate| inovație| solidaritate| orientare către client| respect

    Apa Nova București, o companie Veolia, se angajează să susțină diversitatea și incluziunea la locul de muncă, acordând aceleași oportunități tuturor candidaturilor, fără discriminare.

    Cerinte

    • Nivel studii: superioare (profil filologie);
    • Nivel experiență: 1-3 ani;
    • Competențe de utilizare a Ms Office și Google Suite;
    • Constituie un avantaj cunoașterea aplicației informatice SAP;
    • Abilități soft: capacitate de ascultare activă și comunicare, coerență și claritate în exprimarea verbală, responsabilitate, orientare către client, atitudine pozitivă.
    

    Responsabilitati

    Gestionează toate solicitările primite de la clienți, autorități, consumatori, colaboratori interni, care îi sunt alocate, prin:
    • Înregistrarea și realizarea de operațiuni în baza de date clienți a lucrărilor alocate, prin emitere de notificări, emailuri și contacte pe tipuri de probleme (tehnice/comerciale);
    • Analizarea corectă și completă a lucrărilor alocate prin consultarea contactelor și notificarilor din baza de date în vederea identificarii corecte a nevoii clientului și a structurilor către care trebuie să își îndrepte solicitările pentru obținerea informațiilor de răspuns;
    • Contactarea telefonică a expeditorului sesizării pentru aflarea de informații suplimentare necesare formulării răspunsului;
    • Solicitarea de puncte de vedere structurilor suport din zona de operațional/avize/juridic, financiar/administrativ etc. și analizarea lor pentru redactarea răspunsului, prin intermediul aplicațiilor utilizate de companie;
    • Urmărirea stadiului rezolvării solicitărilor transmise și a termenului de răspuns;
    • Generarea de comenzi de verificare în teren prin intermediul bazei de date;
    • Generarea de comenzi de facturare pentru ofertele comerciale prin intermediul bazei de date;
    • Redactarea completă, corectă, coerentă și inteligibilă a răspunsurilor/adreselor și transmiterea lor către clienți, prin intermediul aplicațiilor utilizate de companie;
    • Arhivarea răspunsurilor la sesizări în aplicațiile utilizate de companie (Google Drive și SAP).

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă);
    • Prime și bonusuri: prime de performanță, speciale, de obiectiv, de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere, prime de senioritate și cu ocazia pensionării;
    • Decontarea serviciilor de apă/canalizare;
    • Vouchere de vacanță;
    • Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie);
    • Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
    • Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală;
    • Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
    • Abonament gratuit la biblioteca Bookster.
    
    Adresa locului de muncă: Str. Tunari nr. 60A, sector 2, București
    Program de lucru: 08:00-16:00

    Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Apa Nova Bucuresti. Consultati Politica de procesare a datelor personale aApa Nova Bucuresti >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Consultant Credite Call Center - salariul 4000 - 12000 ron

    Aplica fara CV
    4000 - 12000 RON NET / luna
    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Responsabil suport clienti / Consultant daune

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Voluntari,

    Agent Vanzari Clienti HoReCa_METRO BANEASA

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare ( 62 )