Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Consultant Retentie Clienti - SmartBill
Aplica fara CV
|
![]() |
Consultant Credite Call Center - salariul 4000 - 12000 ron
4000 - 12000 RON NET / luna
|
![]() |
Responsabil suport clienti / Consultant daune
Aplica fara CV
|
Vezi job-uri similare ( 53 ) |
CONSULTANT CLIENTI (înlocuire concediu de maternitate)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Apa Nova Bucuresti active.Vezi toate job-urile CONSULTANT CLIENTI (înlocuire concediu de maternitate) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Apa Nova Bucuresti |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25-04-2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Cine suntem noi?
Parte a grupului internațional Veolia, Apa Nova București este liderul operatorilor de apă și canalizare din România. Din anul 2000 Apa Nova şi-a asumat responsabilitatea de a furniza servicii esențiale sigure pentru locuitorii Capitalei, având o abordare sustenabilă, tradusă local printr-un management responsabil și optimizat al resurselor naturale epuizabile, cum este apa. În cei peste 20 de ani de activitate, Apa Nova rămâne o companie solidă și flexibilă, răspunzând în timp real condițiilor actuale ale pieței, evoluției tehnologiei și imperativelor legislației românești, pentru a asigura servicii publice sigure și de înaltă calitate.
Valori companie: responsabilitate| inovație| solidaritate| orientare către client| respect
Apa Nova București, o companie Veolia, se angajează să susțină diversitatea și incluziunea la locul de muncă, acordând aceleași oportunități tuturor candidaturilor, fără discriminare.
Cerinte
• Nivel studii: superioare (profil filologie);
• Nivel experiență: 1-3 ani;
• Competențe de utilizare a Ms Office și Google Suite;
• Constituie un avantaj cunoașterea aplicației informatice SAP;
• Abilități soft: capacitate de ascultare activă și comunicare, coerență și claritate în exprimarea verbală, responsabilitate, orientare către client, atitudine pozitivă.
Responsabilitati
Gestionează toate solicitările primite de la clienți, autorități, consumatori, colaboratori interni, care îi sunt alocate, prin:
• Înregistrarea și realizarea de operațiuni în baza de date clienți a lucrărilor alocate, prin emitere de notificări, emailuri și contacte pe tipuri de probleme (tehnice/comerciale);
• Analizarea corectă și completă a lucrărilor alocate prin consultarea contactelor și notificarilor din baza de date în vederea identificarii corecte a nevoii clientului și a structurilor către care trebuie să își îndrepte solicitările pentru obținerea informațiilor de răspuns;
• Contactarea telefonică a expeditorului sesizării pentru aflarea de informații suplimentare necesare formulării răspunsului;
• Solicitarea de puncte de vedere structurilor suport din zona de operațional/avize/juridic, financiar/administrativ etc. și analizarea lor pentru redactarea răspunsului, prin intermediul aplicațiilor utilizate de companie;
• Urmărirea stadiului rezolvării solicitărilor transmise și a termenului de răspuns;
• Generarea de comenzi de verificare în teren prin intermediul bazei de date;
• Generarea de comenzi de facturare pentru ofertele comerciale prin intermediul bazei de date;
• Redactarea completă, corectă, coerentă și inteligibilă a răspunsurilor/adreselor și transmiterea lor către clienți, prin intermediul aplicațiilor utilizate de companie;
• Arhivarea răspunsurilor la sesizări în aplicațiile utilizate de companie (Google Drive și SAP).
Alte informatii
Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă);
• Prime și bonusuri: prime de performanță, speciale, de obiectiv, de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere, prime de senioritate și cu ocazia pensionării;
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare;
• Vouchere de vacanță;
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie);
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală;
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
• Abonament gratuit la biblioteca Bookster.
Adresa locului de muncă: Str. Tunari nr. 60A, sector 2, București
Program de lucru: 08:00-16:00