Ghid complet despre meseria de Art Director: studii, salarii si oportunitati de cariera
ANALIST DATE (înlocuire concediu de maternitate)
Angajator: | Apa Nova Bucuresti |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 29.03.2025 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
Cine suntem noi?
Parte a grupului internațional Veolia, Apa Nova București este liderul operatorilor de apă și canalizare din România. Din anul 2000 Apa Nova şi-a asumat responsabilitatea de a furniza servicii esențiale sigure pentru locuitorii Capitalei, având o abordare sustenabilă, tradusă local printr-un management responsabil și optimizat al resurselor naturale epuizabile, cum este apa. În cei peste 20 de ani de activitate, Apa Nova rămâne o companie solidă și flexibilă, răspunzând în timp real condițiilor actuale ale pieței, evoluției tehnologiei și imperativelor legislației românești, pentru a asigura servicii publice sigure și de înaltă calitate.
Valori companie: responsabilitate| inovație| solidaritate| orientare către client| respect
Apa Nova București, o companie Veolia, se angajează să susțină diversitatea și incluziunea la locul de muncă, acordând aceleași oportunități tuturor candidaturilor, fără discriminare.
Cerinte
• Nivel studii: superioare (profil tehnic/economic);
• Nivel experiență: 3-5 ani;
• Limba engleză: nivel B2;
• Competențe de utilizare a Ms Office și Google Suite;
• Permis auto: ctg. B
• Abilități soft: comunicare, responsabilitate, atenție la detalii, capacitate de a lucra organizat cu termene limită, orientare către rezultate, capacitate de a lucra în echipă.
Responsabilitati
• Monitorizarea și raportarea stadiului contractelor și proiectelor de investiții.
• Înregistrarea, gestionarea și analiza datelor financiare ale proiectelor investiționale.
• Oferirea de suport în realizarea raportărilor solicitate de către superiori.
• Întocmirea rapoartelor de necesitate și gestionarea procesului de lansare a necesarelor și a recepțiilor solicitate.
• Oferirea de suport în diverse activități relevante pentru direcție, la cererea superiorilor sau colegilor.
Alte informatii
Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă);
• Prime și bonusuri: primă zi de naștere și prime acordate în funcție de performanță;
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare;
• Vouchere de vacanță;
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie);
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală;
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
• Abonament gratuit la biblioteca Bookster.
Adresa locului de muncă: str. Tunari nr. 60A, sector 2, București
Program de lucru: 08.00-16.00
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | EXPERT ACHIZIȚII (Lucrări) - înlocuire concediu de maternitate Aplica fara CV |
![]() | Manager Îmbunătățire Procese - Bucuresti Hybrid |
![]() | ASISTENT DIRECTOR Aplica fara CV |
Vezi job-uri similare (27) |
Raporteaza eroarea la