Executive Assistant

Angajator: SAMSUNG ELECTRONICS ROMANIA
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 31.03.2025
    Remote work: Hybrid
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    Samsung Electronics Co., Ltd. inspiră oamenii și creează viitorul prin tehnologii și idei. Compania redefinește lumea televizoarelor, pe cea a smartphone-urilor, a dispozitivelor purtabile, a tabletelor, a electrocasnicelor digitale, a sistemelor de rețea și memorie, a sistemelor LSI, a fonderiei și a soluțiilor LED.

    Samsung Electronics își concentrează eforturile pe crearea de produse și servicii de înaltă calitate, cu scopul de a contribui activ la o lume mai bună. Misiunea companiei este de a dedica talentul și tehnologia sa pentru a dezvolta soluții superioare, care să îmbunătățească viața oamenilor.

    Compania pune un accent deosebit pe oameni și inovație, dezvoltând continuu un mediu de lucru sigur și stimulativ pentru angajați. Samsung oferă oportunități de creștere profesională și susține o cultură organizațională deschisă, bazată pe colaborare și inovație. Compania își propune să ofere angajaților posibilitatea de a contribui la succesul său, ajutându-i să-și dezvolte competențele și să avanseze în carieră.

    Samsung integrează inteligența artificială în toate produsele sale, oferind utilizatorilor experiențe personalizate și intuitive. Strategia „AI for All” reflectă angajamentul Samsung de a democratiza accesul la tehnologia inteligentă, făcând-o disponibilă pentru toți consumatorii.

    Cerinte

    Are you looking for your next career step? We are looking for an Executive Assistant for our CEO to join our team! If you have excellent communication and organization skills and enjoy working in a dynamic environment, we would like to meet you

    • Bachelor’s Degree
    • Excellent English skills (written and verbal)
    • At least 2 years’ experience in a similar role. Previous experience in administrative and support positions for management positions represents an advantage.
    • Previous experience in a dynamic work environment, within a regional or multinational company
    • Advanced MS Office knowledge
    • Analytical skills and the ability to develop analyses based on the information provided
    • Excellent administrative, organizational and problem-solving skills, with strong attention to detail and the ability to solve problems in a collaborative and inclusive team environment;
    • Ability to build and strengthen relationships based on trust
    • Solid knowledge of Windows and Microsoft Office applications (very proficient in Outlook, Teams, Word, etc.);
    • Ability to provide excellent customer service and guidance, for example, anticipating your executives' needs or local office activities;
    • Ability to professionally handle confidential and/or sensitive information, respecting internal policies and procedures;
    • Quick learner regarding technology and the latest innovations

    Responsabilitati

    General responsibilities:

    • Assisting the General Manager in meetings and following the General Manager's agenda
    • Assisting the VP of MX Division in meetings and following the agenda
    • Ensuring the drafting of protocol documents, presentations and management reports
    • Managing documents of general interest for the Company
    • Assisting the General Manager and the VP of the Mobile Experience Division in the implementation and development of new projects

    Specific responsibilities:

    • Receiving and directing phone calls, sending messages/emails to the appropriate people
    • Organizing protocol activities (client events, meetings), receiving and guiding visitors
    • Receiving, registering, distributing to the departments involved, archiving correspondence and messages received from partners, clients and other employees
    • Drafting business correspondence necessary for daily activities
    • Organizing travel and reservations (transportation, accommodation, etc.)
    • Providing administrative support for company departments – 70% support for CEO, 30% VP Mobile Experience Division

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (10)