Contabil senior

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 31.03.2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    – Sa aiba studii superioare economice (de preferat ASE sau alta universitate de stat din provincie)

    – Minim 5 ani experienta in departamentul Financiar-Contabil. De preferat daca are experienta pe partea de contabilitate (documente primare, declaratii, bilant, administratia financiara, etc).

    – Loialitate fata de angajator

    – Cunostinte SocrateERP, Saga, NextUP, Microsoft Excel.

    Responsabilitati

    Evidenta financiar-contabila completa, pentru societatile din grup, alaturi de intreaga echipa:

    – Inregistrare documente primare (facturi furnizori, extrase bancare

    sau registre de casa, in functie de distribuirea sarcinilor)

    – Emitere facturi clienti din programul ERP, inclusiv situatii

    extracontabile clienti, daca e cazul.

    – Declaratii fiscale catre autoritati

    – Relatia cu administratiile financiare.

    – Bilanturi anuale/semestriale

    – Impozit pe profit

    – Alte raportari, daca e cazul (Statistica, BNR, etc)

    – Salarii: in cazul in care pleaca persoana care se ocupa de

    salarizare acum.

    – Plati furnizori, inclusiv instrumente de plata (la nevoie).

    Alte informatii

    Zona de Nord a Bucuresti-ului

    Activitatea se desfasoara exclusiv la birou Orar 9.00-18.00

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Job national

    BUCURESTI, Ilfov,

    Vezi job-uri similare (100)