Responsabil depozit - Branesti

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Branesti
  • Actualizat la: 31.03.2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Cunostinte si calificari necesare:

    Cunostinte PC
    Atentie la detalii si orientare catre obtinerea de rezultate si solutii
    Abilitati de solutionare a problemelor
    Comunicare si munca in echipa
    Persoana organizata, responsabila, cu initiativa, proactiva, flexibila
    Experienta ta de munca:

    Ai dobandit experienta de minim 3 ani pe o pozitie similara;
    Atestat stivuitorist – constituie un avantaj

    Responsabilitati

    Realizarea recepției materialelor, astfel incat cantitatea fizica sa corespunda cu inregistrarile din sistemul informatic;
    Procesarea facturilor și a documentelor aferente receptiei si livrarii de marfa, asigurand corespondenta dintre comanda transmisa si livrarea efectuata, din punct de vedere calitativ si cantitativ;
    Operarea si tinerea evidentei documentelor de transfer emise;
    Emiterea avizelor de expeditie pentru marfurile expediate, in conditiile prevazute de lege;
    Asigurarea logisticii livrarii marfurilor catre clientii;
    Pregatirea, ambalarea coletelor si a avizelor care trebuie livrate catre clienti;
    Asigurarea mijloacelor logistice pentru efectuarea achizitiilor si livrarilor in conformitate cu conditiile comerciale agreate;
    Transmiterea de reclamatii catre departamentul calitate privind expeditiile de marfa;
    Identificarea solutiilor de imbunatatire in ceea ce priveste organizare a spatiului de depozitare;
    Asigurarea functionarii tuturor resurselor tehnice si logistice din depozit;
    Organizarea si participarea la inventarele de firma;
    Responsabil de obiectele de inventar preluate pe fisa de inventar personal, de ordinea si curatenia de la locul de munca.

    Alte informatii

    Oferta:

    Mediu de lucru profesionist

    Salariu atractiv si beneficii

    Posibilitati de dezvoltare

    Transport asigurat cu microbuzele companiei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Baicoi, Campina, Ploiesti,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Ploiesti, Baicoi,

    Vezi job-uri similare (262)