Asistent Administrativ

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25-04-2025
    Remote work: On-site

    Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.

    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    Studii superioare absolvite;
    Minimum 1- 2 ani de experienta in domeniu;
    MS Office (Word, Excel avansat);
    Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat; spaniola reprezinta un avantaj;
    Bune abilitati de analiza si organizare, atentie la detalii, capacitatea de a lucra in echipa.

    PR/024913

    Responsabilitati

    Urmarirea administrativa a derularii contractelor, redactarea si urmarirea conformitatii administrative a situatiilor de lucrari;
    Inregistrarea facturilor;
    Coordonarea cerintelor administrative intre documentele emise de societate si autoritati;
    Gestionarea bugetului departamentului administrativ;
    Intocmirea si/sau verificarea proceselor verbale si a altor documentatii cu caracter tehnico/administrativ;
    Asigurarea comunicarii cu partenerii din cadrul proiectului;
    Solicitarea, urmarirea si arhivarea documentelor specifice departamentului.

    Alte informatii

    Pentru clientul nostru, un cunoscut dezvoltator imobiliar, cautam un Asistent Administrativ.

    Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Asistent manager

    BUCURESTI,

    Responsabil IT-Administrativ Sediul Chiajna

    BUCURESTI,

    Asistent Training/ Reprezentant Asistenta Clienti

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare ( 33 )