Front Desk Representative

Angajator: KreativeHR Services
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 31.03.2025
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC.

    Cerinte

    Experiență dovedită ca reprezentant de recepție;

    Familiaritate cu mașinile de birou (de exemplu, fax, imprimantă, etc.);

    Cunoașterea limbii engleze (oral și scris);

    Cunoștințe excelente de MS Office (în special Excel și Word);

    Abilități puternice de comunicare și relaționare cu oamenii;

    Abilități bune de organizare și multitasking;

    Abilități de rezolvare a problemelor;

    Orientare către clienți.

    Responsabilitati

    Menținerea biroului de recepție ordonat și prezentabil cu toate materialele necesare (pixuri, hârtie,
    etc.);

    Întâmpinarea și primirea oaspeților;

    Răspunderea la întrebări și gestionarea plângerilor;

    Răspunderea la toate apelurile primite și redirecționarea acestora sau preluarea mesajelor;

    Primirea scrisorilor, pachetelor și distribuirea acestora;

    Pregătirea corespondenței de ieșire prin redactarea corespondenței, asigurarea pachetelor, etc.;

    Verificarea, sortarea și redirecționarea e-mailurilor;

    Monitorizarea stocurilor de birou și plasarea comenzilor atunci când este necesar;

    Menținerea evidențelor și fișierelor actualizate;

    Monitorizarea cheltuielilor și costurilor de birou;

    Preluarea altor sarcini atribuite (aranjamente de călătorie, programe, etc.);

    Alte informatii

    Pachet salarial;
    Abonament la o clinică privată;
    Decontare transport.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (6)