Specialist Salarizare
Angajator: | HRS Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.03.2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand.
Cerinte
• Studii superioare de specialitate sau experienta relevanta de minimum 3 ani in rol similar
• Experienta calcul salarial pentru activitati ce presupun ture, ore suplimentare
• Cunostinte avansate de Excel si un soft de payroll
• Cunostinte de legislatie si proceduri
• Persoana proactiva, bine organizata, analitica
• Abilitati excelente de comunicare, cu spirit de echipa si capacitatea de a transmite informatii tuturor angajatilor (diferite niveluri de comunicare si pregatire)
Responsabilitati
• Calcul salarial pentru angajatii companiei (inclusiv munca in schimburi, ore de noapte, ore de weekend si munca in sarbatori legale, bonusuri lunare de performanta)
• Operare si evidenta popriri, garantii, avansuri salariale
• Transmitere D112 si generare nota contabila
• Raportari lunare interne
• Raportari lunare, trimestriale si anuale catre Institutul National de Statistica
• Raportari CNAS si recuperare sume FNUASS
• Ofera suport pentru simulari bugetare anuale si revizie la jumatatea anului
Salariu
5500 - 6000 RON
Beneficii
- Bonus de performanta
- Bonus anual
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Asigurare medicala
- Training-uri
- Certificari/Atestate
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | HR and Payroll Specialist Aplica fara CV |
![]() | Payroll Specialist Hybrid |
![]() | HR Admin & Payroll Specialist (limited period- 2 years) Aplica fara CV |
Vezi job-uri similare (20) |
Raporteaza eroarea la