Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
Iasi, Pascani, Suceava,

Hybrid

Remote

Vezi job-uri similare (29)

Internship FR POST SALES

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SCC Services Romania active.


Vezi toate job-urile Internship FR POST SALES active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: SCC Services Romania
Domeniu:
  • IT Software
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 15.08.2014
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    A best of breed technology solutions provider specialising in IT infrastructure, SCC has an enviable track record for helping European based companies and government organisations assess, plan, source, integrate and manage their IT infrastructure to deliver technology optimisation and more for less.

    Cerinte

    - foarte bune abilitati de comunicare si relationareatat franceza scris cat si vorbit (nivel avansat)
    - atentie la detalii, orientare catre client, dedicare, implicare,
    - atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate
    - abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului
    - flexibilitate
    - PC Skills: Microsoft Office

    Responsabilitati

    - Receptionarea, validarea si procesarea comenzilor de achizitie primite de la clienti, prin mijloace specifice
    - Urmarirea comenzilor pana la livrarea si facturare, prin mijloace specifice
    - Gestionarea litigiilor intervenite in procesul de validare si livrare
    - Mentinerea contactului cu clientii

    Alte informatii

    Obiectul activitatii echipei FR Post Sales presupune inregistrarea zilnica a comenzilor de achizitii primite din partea clientilor SCC, pe email sau prin alte mijloace specifice. Dupa verificarea comenzii, aceasta este inregistrata in sistem prin mijloacele specifice. Odata cu inregistrarea sa, asistentii comerciali verifica disponbilitatea produselor in stoc, precum si valabilitatea lor. In cazul in care produsele nu se gasesc in stoc, acestea trebuie comandate de la furnizori, unde intervine relatia cu alte departamente printre care putem enumera FR Purchasing(RO&FR), Logistica etc. Scopul echipei este sa asigure livrarea produselor respective catre client, prin urmarirea timpilor de livrare si rezolvarea eventualelor blocaje care apar in cadrul procesului.