Contabil Trezorerie

Angajator: KreativeHR Services
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20-04-2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC.

    Cerinte

    ­ Studii superioare in domeniul financiar-contabil
    ­ Experienta relevanta in domeniul contabil, de preferat minim 2 ani pe un post similar
    ­ Cunoștințe solide de contabilitate, fluxuri de trezorerie și procese de plată
    ­ Experiență în utilizarea sistemelor ERP și a platformelor bancare online
    ­ Cunoașterea foarte bună a pachetului MS Office, în special Excel la nivel mediu
    ­ Stapanirea normelor si a procedurilor contabile si financiare
    ­ Cunostinte limba engleza – nivel mediu (scris si vorbit)
    ­ Foarte bune abilitati dе comunicare si lucru in echipa
    ­ Abilitati de planificare, organizare si prioritizare
    ­ Persoana atenta la detalii, cu simt analitic si disponibilitate dе a invata
    ­ Respectarea termenelor limita.

    Responsabilitati

    ­ Procesarea și verificarea facturilor de plata in conformitate cu prevederile procedurilor interne
    ­ Efectuarea platilor catre furnizori interni/externi, autoritatile fiscale, parteneri si alte entitati conform termenelor stabilite
    ­ Gestionarea tranzacțiilor bancare și a fluxurilor de numerar
    ­ Monitorizarea soldurilor conturilor bancare și pregătirea rapoartelor de cash-flow
    ­ Asigurarea reconcilierii zilnice și lunare a conturilor bancare
    ­ Colaborarea cu departamentele interne pentru aprobarea și validarea plăților
    ­ Gestionarea relației cu băncile și furnizorii privind operațiunile de plată
    ­ Întocmirea documentației necesare pentru operațiunile bancare și menținerea evidenței acestora
    ­ Respectarea procedurilor interne și a reglementărilor fiscale și contabile
    ­ Intocmeste rapoartele si situatiile lunare solicitate de conducerea companiei
    ­ Raspunde de arhivarea, circulatia si pastrarea documentelor contabile in conformitate cu politicile interne ale departamentului/companiei
    ­ Respecta legislatia din domeniul economic, financiar si fiscal, avand in permanenta ca preocupare respectarea legalitatii operatiunilor companiei
    ­ Mentine relatia cu auditorii externi si raspunde solicitarilor acestora.
    ­ Asigura o buna colaborare cu colegii din departamentul financiar-contabilitate precum si cu cei din celelalte departamente.

    Alte informatii

    ­ Pachet salarial corelat cu performantele profesionale
    ­ Tichete masa (40 lei/zi); tichete cadou; tichete vacanta
    ­ Asigurare medicala de sanatate (Groupama) si abonament medical (Regina Maria)
    ­ Bonus performanta, prima Craciun
    ­ Access la traininguri si cursuri de specialitate
    ­ Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Asigurare medicala
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Certificari/Atestate
    • Short Fridays
    • Tichete de masa
    • Tichete de vacanta
    • Tichete cadou

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Manager financiar

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Accounts Payable cu limba germana (HIBRID)

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Accounts Payable cu limba germana

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare ( 7 )