Contabil Trezorerie
Angajator: | KreativeHR Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 20-04-2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC.
Cerinte
Studii superioare in domeniul financiar-contabil
Experienta relevanta in domeniul contabil, de preferat minim 2 ani pe un post similar
Cunoștințe solide de contabilitate, fluxuri de trezorerie și procese de plată
Experiență în utilizarea sistemelor ERP și a platformelor bancare online
Cunoașterea foarte bună a pachetului MS Office, în special Excel la nivel mediu
Stapanirea normelor si a procedurilor contabile si financiare
Cunostinte limba engleza – nivel mediu (scris si vorbit)
Foarte bune abilitati dе comunicare si lucru in echipa
Abilitati de planificare, organizare si prioritizare
Persoana atenta la detalii, cu simt analitic si disponibilitate dе a invata
Respectarea termenelor limita.
Responsabilitati
Procesarea și verificarea facturilor de plata in conformitate cu prevederile procedurilor interne
Efectuarea platilor catre furnizori interni/externi, autoritatile fiscale, parteneri si alte entitati conform termenelor stabilite
Gestionarea tranzacțiilor bancare și a fluxurilor de numerar
Monitorizarea soldurilor conturilor bancare și pregătirea rapoartelor de cash-flow
Asigurarea reconcilierii zilnice și lunare a conturilor bancare
Colaborarea cu departamentele interne pentru aprobarea și validarea plăților
Gestionarea relației cu băncile și furnizorii privind operațiunile de plată
Întocmirea documentației necesare pentru operațiunile bancare și menținerea evidenței acestora
Respectarea procedurilor interne și a reglementărilor fiscale și contabile
Intocmeste rapoartele si situatiile lunare solicitate de conducerea companiei
Raspunde de arhivarea, circulatia si pastrarea documentelor contabile in conformitate cu politicile interne ale departamentului/companiei
Respecta legislatia din domeniul economic, financiar si fiscal, avand in permanenta ca preocupare respectarea legalitatii operatiunilor companiei
Mentine relatia cu auditorii externi si raspunde solicitarilor acestora.
Asigura o buna colaborare cu colegii din departamentul financiar-contabilitate precum si cu cei din celelalte departamente.
Alte informatii
Pachet salarial corelat cu performantele profesionale
Tichete masa (40 lei/zi); tichete cadou; tichete vacanta
Asigurare medicala de sanatate (Groupama) si abonament medical (Regina Maria)
Bonus performanta, prima Craciun
Access la traininguri si cursuri de specialitate
Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic.
Beneficii
- Bonus de performanta
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Asigurare medicala
- Training-uri
- Cursuri
- Certificari/Atestate
- Short Fridays
- Tichete de masa
- Tichete de vacanta
- Tichete cadou
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Manager financiar
Aplica fara CV
|
![]() |
Accounts Payable cu limba germana (HIBRID)
Aplica fara CV
|
![]() |
Accounts Payable cu limba germana
Aplica fara CV
|
Vezi job-uri similare ( 7 ) |