
Diplomă de licență și practică plătită într-o companie de top încă din timpul facultății
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Junior Business Intelligence Specialist
5000 - 5900 RON NET / luna
|
![]() |
Specialist Suport Tehnic SmartBill Conta
Aplica fara CV
|
![]() |
Construim o comunitate de profesionisti din randul persoanelor cu dizabilitati
Remote |
Vezi job-uri similare ( 120 ) |
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Personal Services Group active.Vezi toate job-urile Specialist Suport Operational - inclusiv persoane cu dizabilitati active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Personal Services Group |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08-05-2025 |
Remote work: | On-site |
Personal Services Group este o unitate protejată care oferă soluții complete și personalizate în domeniul serviciilor HR, promovării locurilor de muncă, team building-urilor, trainingurilor și organizării de evenimente. Misiunea noastră este să susținem incluziunea socială prin integrarea persoanelor aflate în situații vulnerabile în piața muncii, contribuind activ la construirea unei comunități mai echitabile și responsabile.
Căutăm colegi dedicati pentru Departamentul de Suport Operațional – Inclusiv Persoane cu Dizabilități
Ești o persoană atentă la detalii, promptă în răspunsuri și deschisă să înveți?
Vrei să faci parte dintr-o echipă inclusivă și dinamică?
Atunci așteptăm să te alături echipei noastre!
Cerințe:
Atitudine pozitivă și dorința de a învăța lucruri noi;
Abilități bune de organizare și atenție la detalii;
Capacitate de a comunica eficient, atât verbal, cât și în scris;
Experiența în gestionarea documentației administrative constituie un avantaj, dar nu este obligatorie.
Suport clienți: Menținerea legăturii și oferirea de suport prompt și eficient;
Administrativ: Gestionarea documentației necesare pentru activitățile administrative (anexe, contracte, facturi, rapoarte etc.) si asigurarea completarii corecte a documentelor;
Recrutare: Crearea și actualizarea anunțurilor de recrutare.
Ce oferim:
Mediu de lucru incluziv și divers;
Suport continuu pentru dezvoltare personală și profesională;
Posibilitatea de a lucra într-o echipă dinamică, într-un climat de respect și colaborare.
Locație: București
Program de lucru: 09:00 – 17:00