Branch Manager – autovehicule rulate

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Altele
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Bacau
  • Actualizat la: 06.04.2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Competente:

    ➢ Studii superioare de specialitate

    ➢ Experienţă în domeniul auto de minim 5 ani şi experienţă în posturi de conducere de minim 3 ani

    ➢ Cunoştinţe foarte bune de management general: cunoştinţe tehnice foarte bune, înţelegerea complexă a activităţii companiei în ansamblul ei, cunoştinţe financiare, capacitatea de a conduce echipe

    ➢ Cunoştinţe din domeniile: reparaţii autovehicule şi comercializare piese auto, mediul de afaceri românesc, piaţa auto, comportamentul consumatorului

    ➢ Managementul resurselor umane

    ➢ Gândire strategică, pe termen lung

    ➢ Capacitate de previziune

    ➢ Abilităţi de negociere, diplomaţie, toleranţă

    ➢ Putere de decizie şi asumarea responsabilităţii

    ➢ Abilităţi de comunicare

    ➢ Orientare către rezultate;

    ➢ Atitudine pozitiva si persuasiune

    ➢ Etica profesionala (confidentialitate)

    ➢ Cunostinte foarte bune de lucru PC

    ➢ Cunostinte de limbi straine: germana si/sau engleza avansat

    ➢ Permis de conducere cat. B

    ➢ Competente interculturala si sociala

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    ➢ Urmarirea respectarii şi aplicarii hotărârilor/deciziilor luate de organele decizionale statutare (A.G.A, C.A.) şi de Administratorul firmei, implementarea strategiei generale a companiei la punctul de lucru şi propunerea de planuri pentru eficientizarea activitatii acestuia, a imbunatatirii calitatii serviciilor si satisfactiei clientilor;

    ➢ Asigurarea realizarii bugetului anual, prin monitorizarea continua a indicatorilor operationali si economico-financiari stabiliţi de catre conducerea societatii;

    ➢ Stabilirea si transmiterea obiectivelor si planificarilor zilnice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale ale activitatii desfasurate in cadrul punctului de lucru;

    ➢ Organizarea, coordonarea si controlul activitatilor de reparatii vehicule si depozit piese schimb, desfasurate in cadrul punctului de lucru;

    ➢ Organizarea, coordonarea si controlul activitatii administrative (aprovizionare, transport persoane, transport marfa) din cadrul punctului de lucru;

    ➢ Supravegherea si controlul alocarii de resurse umane, financiare si materiale din cadrul punctului de lucru;

    ➢ Repartizarea sarcinilor si responsabilitatilor pentru personalul din cadrul punctului de lucru, numirea personalului pe diferite posturi de executie;

    ➢ Verificarea intocmirii dispozitiilor, programelor si situatiilor de lucru, pontajului/prezentei personalului din cadrul punctului de lucru;

    ➢ Stabilirea normelor de lucru pentru personalul direct productiv din cadrul punctului de lucru coordonat, conform procedurii emise de conducerea companiei;

    ➢ Tinerea evidentei, intocmirea rapoartelor, monografiilor si a altor documente destinate conducerii, referitoare la activitatea desfasurata in cadrul punctului de lucru;

    ➢ Incadrarea in termenele precizate de conducerea companiei privind transmiterea elementelor de mai sus;

    ➢ Coordonarea si supravegherea activitatilor de revizie si reparatie a autovehiculelor, utilajelor si instalatilor aflate in dotarea punctului de lucru;

    ➢ Asigurarea accesului organelor de control intern si extern la documentele punctului de lucru, cu ocazia auditurilor si inspectiilor;

    ➢ Analiza rapoartelor de control intern şi extern pe linie de calitate, siguranta si securitatea muncii, igiena şi mediu, protectie PSI, si dispunerea înlăturarii neconformităţilor sesizate şi a cauzelor care le-au generat, pentru a preveni repetarea acestora;

    ➢ Aprovizionarea cu materiale, piese, combustibili si echipament de protectie necesare desfasurarii activitatii in conditii optime de calitate si securitate in cadrul punctului de lucru;

    ➢ Participarea la constatarea accidentelor tehnice si a accidentelor de munca din cadrul punctului de lucru;

    ➢ Participarea in cadrul comisiei de disciplina la analiza masurilor de sanctionare a personalului din subordine, alaturi de persoanele abilitate in luarea acestor masuri, conform procedurilor interne si a prevederilor legislative in vigoare;

    ➢ Definirea şi stabilirea de obiective calitative şi cantitative anuale în concordanţă cu strategiile la nivel de punct de lucru impuse de managementul companiei;

    ➢ Elaborarea şi implementarea la nivel de punct de lucru a masurilor potrivite in scopul atingerii obiectivelor si a strategiei privind relaţiile cu clienţii şi furnizorii interni şi externi;

    ➢ Identificarea de noi modalităţi de atragere a clienţilor şi de retenţie a acestora;

    ➢ Implementarea campaniilor şi a promoţiilor aprobate de managementul companiei;

    ➢ Supravegherea şi evaluarea costurile interne ale punctului de lucru;

    ➢ Monitorizeaza comenzile/avizele de livrare deschise si ia masuri pentru finalizarea lucrarilor si facturarea acestora;

    ➢ Monitorizeaza evolutia valorii stocului de piese de schimb, pentru incadrarea in indicatorii de performanta referitori la nivelul stocului mort acceptat pentru locatia pe care o conduce;

    ➢ Monitorizeaza evolutia creantelor si ia masuri pentru limitarea valorii creantelor cu scadenta depasita cu mai mult de 90 zile, conform indicatorului de performanta stabilit pentru locatia pe care o conduce;

    ➢ Analiza rapoartelor de control intern şi extern pe linie de calitate, siguranta si securitatea muncii, igiena şi protectia mediului, PSI, ISCIR, RAR, si dispunerea înlăturarii neconformităţilor sesizate şi a cauzelor care le-au generat, pentru a preveni repetarea acestora;

    ➢ Asigură un rol polivalent în raport cu responsabilităţile celorlalţi membri ai echipei punctului de lucru, aducându-şi aportul la buna desfăşurare a activităţii în perioadele de concediu/absenţe/diverse;

    ➢ Gestionează echipa din subordine: planifică, organizează, coordonează, controlează activitatea punctului de lucru, instruieşte, evaluează, motivează echipa;

    ➢ Răspunde de toate bunurile aflate în punctul de lucru (echipamente, scule speciale, aparatura) şi de modalitatea utilizării acestora;

    ➢ Asigura respectarea reglementarilor si normelor legale in vigoare in cadrul activitatii decizionale;

    ➢ Raspunde de respectarea si aplicarea politicii si procedurilor firmei, precum si a normelor de management astfel incat sa atraga, sa pastreze si sa motiveze personalul calificat;

    ➢ Raspunde de utilizarea optima a resurselor materiale, financiare, patrimoniale si umane alocate pentru realizarea obiectivelor stabilite;

    ➢ Are responsabilitati in aplicarea unui sistem de evaluare si de sanctionare obiectiv, in concordanta cu normele interne;

    ➢ Asigura un cadru optim pentru mentinerea unor relatii bune intre management si angajati;

    ➢ Raspunde de efectuarea instruirii periodice la locul de munca a tuturor angajatilor din subordine.

    Alte informatii

    Locatia este Bacau

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Bacau,