Economist
Angajator: | Iulius |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14-04-2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.
Odată cu experiența au venit și proiectele care au schimbat percepția asupra stilului de viață, au redefinit și revitalizat centrele urbane și s-au integrat în comunitate. Un parcurs ambițios de peste două decenii, care a pornit cu un mall în Iași, primul din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, și a crescut organic și frumos până la un portofoliu ce cuprinde astăzi peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Sunt spații vibrante, care definesc poli de atracție urbană, fiind vizitate anual de peste 68 de milioane de persoane.
Cerinte
✔ Studii superioare în domeniul Economic;
✔ Cunoștințe solide privind legislația contabilă și fiscală (calculul profitului impozabil, reglementări privind TVA, impozite locale, veniturile nerezidenților);
✔ Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat și utilizarea pachetului MS Office (Excel);
✔ Capacitate de organizare și prioritizare;
✔ Capacitate de analiză și sinteză;
✔ Inițiativă și atitudine pozitivă;
✔ Minimum 2 ani experiență pe un post similar;
✔ Constituie avantaj cunoaşterea sistemului SAP.
Responsabilitati
✔ Întocmirea, înregistrarea și păstrarea la zi a documentelor financiar-contabile ale societății, în conformitate cu reglementările contabile și fiscale în vigoare și cu procedurile specifice companiei (achiziții, vânzări, casă, bancă, stocuri, mijloace fixe și amortizări, impozite și taxe, deconturi);
✔ Întocmirea declarațiilor fiscale (300, 100, 394, 390) și/sau alte declarații conform legilor fiscale;
✔ Întocmirea situațiilor financiare anuale;
✔ Elaborează situații, la solicitarea managementului, pe seama informațiilor din evidența financiar-contabilă;
✔ Reprezintă compania în relațiile cu clienții;
✔ Participă la lucrări premergătoare raportărilor către finanțatori, asociați, instituții ale statului și top management.
Alte informatii
Beneficii:
✔ Tichete de masă (30lei/zi);
✔ Training-uri soft skills & hard skills;
✔ Abonament medical privat;
✔ Acces la biblioteca Bookster, de unde se pot împrumuta cărți în mod gratuit;
✔ Prime de Paște și Crăciun.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Programe de internship, trainee sau joburi entry-level in Contabilitate-Finante
Aplica fara CV
|