Social Media & Community Specialist – (remote)

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13-04-2025
    Remote work: Remote

    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Profilul ideal:

    Minimum 3 ani experiență în social media, comunicare sau content marketing
    Pasiune pentru cultura românească, gastronomie, vinuri
    Excelente abilități de scriere și exprimare (în română și engleză)
    Spirit de inițiativă, creativitate și capacitate de a lucra autonom
    Permis de conducere valabil și disponibilitate pentru deplasări în țară
    Cunoștințe minime de Canva, CapCut, Meta Business Suite – reprezintă un avantaj
    Disponibilitate pentru deplasări: Da – în special pentru vizite la crame și evenimente
    Permis de conducere cat B – obligatoriu

    Responsabilitati

    Social Media Management
    Planificarea și publicarea de conținut pe canalele de social media ale companiei (Instagram, Facebook, LinkedIn, TikTok)
    Redactarea sau editarea textelor creative, adaptate specificului fiecărei platforme
    Administrarea calendarului editorial și a tool-urilor de programare
    Monitorizarea performanțelor și ajustarea strategiei în funcție de date

    Community Engagement
    Gestionarea interacțiunilor zilnice cu urmăritorii și partenerii (comentarii, mesaje, mențiuni)
    Construirea unei comunități active și relevante
    Răspunsuri prompte, cu un ton empatic, informat și coerent
    Participare la evenimente & conținut on-site
    Prezență la diverse evenimente organizate de către companie, forumuri și lansări
    Crearea de conținut live (Stories, Reels, interviuri scurte) în timpul acestor evenimente

    Inițiative speciale și colaborări
    Propunerea și dezvoltarea de rubrici editoriale, campanii, concursuri și serii tematice
    Identificarea și colaborarea cu influenceri și creatori de conținut

    Strategie de conținut – colaborare cu Digital Project Manager
    Participă activ la conturarea strategiei digitale împreună cu Digital Project Manager-ul
    Propune idei de conținut, formate și teme relevante pentru brand și public
    Contribuie la ședințele de planificare lunară/trimestrială
    Prioritizează conținutul valoros și educativ, în linie cu misiunea companiei
    Colectează insight-uri din interacțiunile cu comunitatea și le folosește pentru optimizarea strategiei

    Alte informatii

    Ce oferim:

    Mediu de lucru remote, flexibil, dar profesionist
    Implicare în proiecte cu vizibilitate națională și internațională
    Posibilitate reală de dezvoltare profesională în comunicare, strategie și branding.
    Acces exclusiv la evenimente și experiențe unice din industrie.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Social Media Specialist (f/m)

    BUCURESTI,

    Junior Social Media Specialist

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Content Moderator on Social Media - Dutch

    Aplica fara CV
    6000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare ( 73 )