Social Media & Community Specialist – (remote)
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13-04-2025 |
Remote work: | Remote |
Scurta descriere a companiei
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Cerinte
Profilul ideal:
Minimum 3 ani experiență în social media, comunicare sau content marketing
Pasiune pentru cultura românească, gastronomie, vinuri
Excelente abilități de scriere și exprimare (în română și engleză)
Spirit de inițiativă, creativitate și capacitate de a lucra autonom
Permis de conducere valabil și disponibilitate pentru deplasări în țară
Cunoștințe minime de Canva, CapCut, Meta Business Suite – reprezintă un avantaj
Disponibilitate pentru deplasări: Da – în special pentru vizite la crame și evenimente
Permis de conducere cat B – obligatoriu
Responsabilitati
Social Media Management
Planificarea și publicarea de conținut pe canalele de social media ale companiei (Instagram, Facebook, LinkedIn, TikTok)
Redactarea sau editarea textelor creative, adaptate specificului fiecărei platforme
Administrarea calendarului editorial și a tool-urilor de programare
Monitorizarea performanțelor și ajustarea strategiei în funcție de date
Community Engagement
Gestionarea interacțiunilor zilnice cu urmăritorii și partenerii (comentarii, mesaje, mențiuni)
Construirea unei comunități active și relevante
Răspunsuri prompte, cu un ton empatic, informat și coerent
Participare la evenimente & conținut on-site
Prezență la diverse evenimente organizate de către companie, forumuri și lansări
Crearea de conținut live (Stories, Reels, interviuri scurte) în timpul acestor evenimente
Inițiative speciale și colaborări
Propunerea și dezvoltarea de rubrici editoriale, campanii, concursuri și serii tematice
Identificarea și colaborarea cu influenceri și creatori de conținut
Strategie de conținut – colaborare cu Digital Project Manager
Participă activ la conturarea strategiei digitale împreună cu Digital Project Manager-ul
Propune idei de conținut, formate și teme relevante pentru brand și public
Contribuie la ședințele de planificare lunară/trimestrială
Prioritizează conținutul valoros și educativ, în linie cu misiunea companiei
Colectează insight-uri din interacțiunile cu comunitatea și le folosește pentru optimizarea strategiei
Alte informatii
Ce oferim:
Mediu de lucru remote, flexibil, dar profesionist
Implicare în proiecte cu vizibilitate națională și internațională
Posibilitate reală de dezvoltare profesională în comunicare, strategie și branding.
Acces exclusiv la evenimente și experiențe unice din industrie.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Social Media Specialist (f/m)
BUCURESTI, |
![]() |
Junior Social Media Specialist
Aplica fara CV
|
![]() |
Content Moderator on Social Media - Dutch
Aplica fara CV
|
Vezi job-uri similare ( 73 ) |