Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Agent Vanzari HoReCa_Sibiu (Durata determ. 2 ani)
Sibiu, |
![]() |
Agent Vanzari HoReCa_Sibiu (Durata determ. 2 ani)
Sibiu, |
![]() |
CONSILIER VANZARI EXPERT-RAION LEGUME&FRUCTE-METRO SIBIU
Sibiu, |
Vezi job-uri similare ( 10 ) |
Responsabil relatii clienti si vanzari
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile SalesConsulting active.Vezi toate job-urile Responsabil relatii clienti si vanzari active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | SalesConsulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08-04-2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.
Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
- FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
- PHARMA (all levels)
Cerinte
Cerinte:
Studii medii sau studii superioare în curs de finalizare.
Nu este specificată o experiență practică obligatorie.
Cunoașterea limbii germane, atât scris cât și vorbit, este obligatorie.
Cunoașterea limbii engleze sau a unei alte limbi de circulație internațională reprezintă un avantaj.
Deprinderi de utilizare a MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook.
Abilități bune de comunicare și comunicare empatică cu clientul.
Abilități de negociere și prezentare.
Abilități analitice și conceptuale.
Responsabilitati
Responsabilități:
Dezvoltarea și menținerea unei relații optime cu clienții grupului din Germania
Furnizarea informațiilor corecte și complete despre produse, servicii, programe și promoții.
Suportul clienților în activitatea de vânzare și post-vânzare conform politicii grupului din Germania.
Asistarea în atragerea de noi clienți, în special prin telefon.
Orientarea clienților către alte servicii oferite de companie
Furnizarea de servicii vânzare și post-vânzare în limba germană, prin diverse mijloace de comunicare.
Rezolvarea eficientă a solicitărilor primite de la clienți.
Actualizarea bazei de date a clienților și corectarea datelor.
Utilizarea cunoștințelor de limba germană și engleză pentru preluarea apelurilor.
Oferirea de consultanță și informații corecte despre factură și valoarea acesteia.
Beneficii
- Bonus de performanta
- Asigurare medicala
- Training-uri
- Petreceri/evenimente companie
- Loc de parcare
- Tichete de masa