Responsabil relatii clienti si vanzari

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SalesConsulting active.


Vezi toate job-urile Responsabil relatii clienti si vanzari active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Sibiu
  • Actualizat la: 08-04-2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    Cerinte:

    Studii medii sau studii superioare în curs de finalizare.
    Nu este specificată o experiență practică obligatorie.
    Cunoașterea limbii germane, atât scris cât și vorbit, este obligatorie.
    Cunoașterea limbii engleze sau a unei alte limbi de circulație internațională reprezintă un avantaj.
    Deprinderi de utilizare a MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook.
    Abilități bune de comunicare și comunicare empatică cu clientul.
    Abilități de negociere și prezentare.
    Abilități analitice și conceptuale.

    Responsabilitati

    Responsabilități:

    Dezvoltarea și menținerea unei relații optime cu clienții grupului din Germania
    Furnizarea informațiilor corecte și complete despre produse, servicii, programe și promoții.
    Suportul clienților în activitatea de vânzare și post-vânzare conform politicii grupului din Germania.
    Asistarea în atragerea de noi clienți, în special prin telefon.
    Orientarea clienților către alte servicii oferite de companie
    Furnizarea de servicii vânzare și post-vânzare în limba germană, prin diverse mijloace de comunicare.
    Rezolvarea eficientă a solicitărilor primite de la clienți.
    Actualizarea bazei de date a clienților și corectarea datelor.
    Utilizarea cunoștințelor de limba germană și engleză pentru preluarea apelurilor.
    Oferirea de consultanță și informații corecte despre factură și valoarea acesteia.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Asigurare medicala
    • Training-uri
    • Petreceri/evenimente companie
    • Loc de parcare
    • Tichete de masa