Front Desk Assistant - Perioadă determinată

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01-05-2025
    Remote work: On-site

    Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.

    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Limba Engleză - nivel avansat;
    - Experiență minim 1 an pe un post similar;
    - Abilități de comunicare, organizare;
    - Cunoștințe operare PC: MS Office.

    Responsabilitati

    - Se ocupă de primirea corespondenței, pe baza registrului de intrări/ieșiri;
    - Persoană de contact cu firmele de curierat;
    - Întocmire comenzi, AWB-uri;
    - Preia toate apelurile telefonice și le direcționează în funcție de cererea interlocutorului;
    - Este responsabilă de achiziționarea rechizitelor necesare firmei, precum și de achiziționarea oricărui alt produs/serviciu necesar pentru buna desfășurare a activității în firmă – elemente de protocol.

    Beneficii

    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Training-uri
    • Abonament Bookster
    • Decontarea transportului
    • Program de lucru flexibil
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa

    Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Front Office Assistant

    BUCURESTI,

    Front Desk Officer

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Executive Assistant to the CEO with Russian & English

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare ( 14 )