Specialist Resurse Umane - Iulius Mall Suceava
Angajator: | Iulius |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21-04-2025 |
Remote work: | On-site |
Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.
Scurta descriere a companiei
Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.
Odată cu experiența au venit și proiectele care au schimbat percepția asupra stilului de viață, au redefinit și revitalizat centrele urbane și s-au integrat în comunitate. Un parcurs ambițios de peste două decenii, care a pornit cu un mall în Iași, primul din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, și a crescut organic și frumos până la un portofoliu ce cuprinde astăzi peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Sunt spații vibrante, care definesc poli de atracție urbană, fiind vizitate anual de peste 68 de milioane de persoane.
Cerinte
• Studii superioare finalizate;
• Cunoștințe aprofundate de legislația muncii;
• Curs Inspector Resurse Umane obținut la o instituție acreditată;
• Experiență minim 3 ani în domeniul de Resurse Umane;
• Bune abilități de comunicare, prezentare, negociere și convingere;
• Cunoaşterea limbii engleze la nivel mediu;
• Noţiuni de operare a pachetului MS Office (noțiuni de operare în SAP constituie un avantaj);
• Capacitate de organizare și prioritizare;
• Flexibilitate, discreție și loialitate.
Responsabilitati
• Gestionarea procesului de recrutare la nivel de punct de lucru;
• Întocmirea și derularea operațiunilor de administrare de personal și salarizare (CIM, acte adiționale, suspendări, încetări);
• Transmiterea documentelor în Revisal;
• Întocmirea diverselor adeverințe specifice departamentului Resurse Umane;
• Centralizarea și operarea în programul de salarizare a tuturor documentelor necesare pentru calculul salariilor (concedii de odihnă, concedii medicale, acte adiționale cu modificări, decizii de încetare, etc.);
• Efectuarea calculului drepturilor salariale conform pontajului, clauzelor negociate, procedurilor interne și legislației în vigoare;
• Pregătirea și întocmirea documentelor aferente cercetărilor disciplinare;
• Gestionarea procesului de inducție a noilor angajați;
• Actualizarea bazei de date electronice a dosarelor de personal;
• Arhivarea dosarelor de personal pentru personalul lichidat, conturile cu salariile și alte documente care se creează în cadrul biroului;
• Întocmirea de rapoarte lunare și situații pentru management.
Alte informatii
• Condiţii de muncă deosebite, într-un mediu dinamic şi stimulativ;
• Salariu fix + bonusuri și prime;
• Tichete de masă (30 lei/zi);
• Abonament servicii medicale private;
• Abonament Bookster.
Beneficii
- Abonament medical
- Tichete de masa
Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Global T&E System Expert (SAP Concur)
BUCURESTI, |
![]() |
Case Manager with Spanish and English - 12-month (fixed-term) contract, Disability and Leave Service Team
Remote |
![]() |
Manager Resurse Umane, Orastie
Orastie, |
Vezi job-uri similare ( 89 ) |