Primăria Municipiului Focșani anunţă declanțarea procedurii de selecţie a candidaţilor pentru 5 (cinci) posturi de membru în Consiliul de Administrație al Societății ENTEL S.A
Angajator: | Primăria Municipiului Focșani |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30-04-2025 |
Remote work: | Hybrid |
Scurta descriere a companiei
ANUNŢ DE SELECȚIE
Primăria Municipiului Focșani anunţă declanțarea procedurii de selecţie a candidaţilor pentru 5 (cinci) posturi de membru în Consiliul de Administrație al Societății ENTEL S.A., in conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice și cu cele ale H.G. nr.639/2023.
Cerinte
ANUNŢ DE SELECȚIE
Primăria Municipiului Focșani anunţă declanțarea procedurii de selecţie a candidaţilor pentru 5 (cinci) posturi de membru în Consiliul de Administrație al Societății ENTEL S.A., in conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice și cu cele ale H.G. nr.639/2023.
CONDIȚII GENERALE DE PARTICIPARE
Candidații pentru toate posturile de membru în Consiliul de Administrație trebuie să întrunească, în mod obligatoriu și cumulativ, următoarele condiții:
a) au studii superioare și experiență în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al Societății de cel puţin 7 ani;
b) au experiență de administrare sau conducere în cadrul unor regii, întreprinderi publice sau societăți din sectorul privat;
c) nu se află în niciuna dintre situațiile prevăzute la art. 12 alin. (3), art. 30 alin. (9) și art. 36 alin. (7) din O.U.G. nr. 109/2011;
d) nu se află în niciuna dintre situațiile prevăzute la art. 4 din O.U.G. nr 109/2011;
e) nu se află în situația prevăzută la art.169, alin.(10) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, cu modificările și completările ulterioare;
f) au capacitate deplină de exercițiu;
g) sunt apți din punct de vedere medical;
h) nu se afla în perioada de interdicție de 3 ani de a exercita o funcție publică din cele prevăzute de art. 1 din Legea nr. 176/2010, pentru modificarea şi completarea Legii nr. 144/2007, precum şi pentru modificarea şi completarea altor acte normative, cu modificările și completările ulterioare;
i) îndeplinesc toate condițiile și criteriile prevăzute în O.U.G. nr. 109/2011 şi în H.G. nr.639/2023.
CONDIȚII SPECIFICE DE PARTICIPARE
Candidații pentru postul de membru în Consiliul de Administrație autorizat ca auditor financiar sau care deține experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public trebuie:
• să fie autorizati ca auditor financiar și să fie înregistrati în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spațiul Economic European sau din Elveția sau să dețină experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public, dovedită cu documente justificative.
CRITERII DE SELECȚIE
Criteriile de selectie sunt diferențiate în următoarele grupe:
Competențe - competențe specifice sectorului de activitate a întreprinderii publice, competențe profesionale de importanță strategică, competențe de guvernanță corporativă, competențe sociale și personale, experiență pe plan local și internațional, competențe și restricții specifice pentru
funcționarii publici sau alte categorii de personal din cadrul autorității publice tutelare ori din cadrul altor autorități sau instituții publice, aliniere cu scrisoarea de așteptări;
Trăsături - reputaţie personală şi profesională, integritate, independență, expunere politică, rigoare, orientare către rezultate, capacitate de sinteză;
Alte criterii - rezultatele economico-financiare ale întreprinderilor în care candidatul și-a exercitat mandatul de administrator sau de director, înscrisuri în cazierul fiscal și judiciar, diveristate de gen.
MODALITATEA DE EVALUARE
Evaluarea candidaților se face prin metoda analizei documentelor din dosarul de candidatură, metoda analizei informațiilor suplimentare față de cele din dosarul de candidatură solicitate de comisa de selecție și nominalizare, în scris, pentru a revizui, îmbunătăți și valida acuratețea punctajului, metoda analizei declarației de intenție, metoda verificării referințelor oferite de candidați, metoda verificării activității desfășurate anterior de candidați, metoda observării comportamentale a candidaților pe parcursul interviului organizat de Comisia de selecție, prin raportare la Profilul Consiliului de Administrație, Profilul Membrilor Consiliului de Administrație și prin raportare la indicatorii ce descriu competențele care sunt criterii de selecție a candidaților conform documentelor anterior menționate, metoda integrării rezultatelor analizei declarațiilor de intenție formulate pe baza Scrisorii de Așteptări de către candidați și metoda interviului organizat având în vedere dosarul de candidatură, profilul candidatului, profilul consiliului, declarația de intenție a candidatului.
Responsabilitati
CONDIȚII SPECIFICE DE PARTICIPARE
Candidații pentru postul de membru în Consiliul de Administrație autorizat ca auditor financiar sau care deține experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public trebuie:
• să fie autorizati ca auditor financiar și să fie înregistrati în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spațiul Economic European sau din Elveția sau să dețină experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public, dovedită cu documente justificative.
CRITERII DE SELECȚIE
Criteriile de selectie sunt diferențiate în următoarele grupe:
Competențe - competențe specifice sectorului de activitate a întreprinderii publice, competențe profesionale de importanță strategică, competențe de guvernanță corporativă, competențe sociale și personale, experiență pe plan local și internațional, competențe și restricții specifice pentru
funcționarii publici sau alte categorii de personal din cadrul autorității publice tutelare ori din cadrul altor autorități sau instituții publice, aliniere cu scrisoarea de așteptări;
Trăsături - reputaţie personală şi profesională, integritate, independență, expunere politică, rigoare, orientare către rezultate, capacitate de sinteză;
Alte criterii - rezultatele economico-financiare ale întreprinderilor în care candidatul și-a exercitat mandatul de administrator sau de director, înscrisuri în cazierul fiscal și judiciar, diveristate de gen
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Back Office Asigurări
Hybrid |
![]() |
Referent Call Center
Aplica fara CV
|
![]() |
Inspector Daune Non-Auto Complexe
Aplica fara CV
|
Vezi job-uri similare ( 88 ) |