Operations Specialist

Angajator: REO Medical
Domeniu:
  • Altele
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30-04-2025
    Remote work: Hybrid

    Scurta descriere a companiei

    Compania REO Medical a fost înființată în 2014 cu gândul de a redefini domeniul recuperării medicale și a aborda diferit acest domeniu, atât din prisma echipamentelor oferite, cât și a colaborării cu clienții și a formării echipei de profesioniști. Echipa REO Medical și portofoliul de produse de ultimă generație a permis conturarea unei comunități în rândul clienților având astfel șansa de a crește zi de zi, de a educa și a redefini domeniul recuperării medicale.

    Cerinte

    Tipul de persoană pe care o căutăm:
    - Nivel de experiență middle level (2-5 ani) în pozitii similare, inclusiv roluri din domenii precum contabilitate, financiar, project management;
    - Care să aibă capacitatea logică de a înțelege un proces/procedura;
    - Cu așteptări înalte, atentă la respectarea standardelor de calitate și deschisă la feedback;
    - Creativă, responsabilă, atentă la detalii, cu abilități de comunicare;
    - Să fii utilizat sau să fii intrat in contact cu un program de contabilitate, ideal Saga;
    - Să utilizeze la un nivel mediu Microsoft PowerPoint, Word, Excel. Cunoașterea unui tool de tip CRM constituie un plus;
    - Să cunoască limba engleză la nivel mediu-avansat. Cunoașterea limbii franceze este un plus;
    - Cu atitudine colegială si cu spirit de echipă: empatică, dornică să asculte și să împărtășească experiențe profesionale și să respecte regulile și procedurile.

    Responsabilitati

    1. Analiză operațională și costuri
    o Colectare, prelucare, după caz, și raportare a datelor tehnice (nr. zile, defecte, costuri), urmărire finalizare proces.
    o Raportare financiară lunară/ periodică automatizat prin NextUp (facturat, încasat, split public/privat).
    o Monitorizarea activității comerciale (taskuri realizate vs. planificate în mCRM).
    2. Gestionare comenzi piese de schimb
    o Identificarea pieselor necesare pentru înlocuire sau completare stoc (in relaționare cu departamentul tehnic)
    o Plasarea și urmărirea comenzilor în sistemul NextUp.
    o Supravegherea întregului flux de procesare a comenzilor.
    3. Organizarea documentară
    o Actualizarea, traducerea și arhivarea documentației tehnice.
    o Alte activităti legate de organizarea documentară
    • Suport și administrare tool-uri interne
    o Asigurarea backup-ului periodic în miniCRM și NextUp.
    o Monitorizarea funcționării corecte a platformelor miniCRM, NextUP, Harp. Se va analiza necesitatea participărilor la cursuri de formare.
    o Preluare și soluționare solicitări interne privind tool-urile.
    o Implementarea și urmărirea automatizărilor interne.
    4. Contracte și relații comerciale
    o Gestionarea contractelor de service: expirări, facturare, notificări.
    o Organizarea digitală a contractelor în derulare.
    o Colaborare cu echipa de vânzări și tehnică pentru actualizări contractuale.
    5. Urmărirea si documentarea problemelor tehnice
    o Creare și actualizare carduri miniCRM pentru fiecare problemă apărută.
    o Colaborare cu furnizorii și echipa tehnică internă pentru rezolvări rapide.
    6. Documentare și task management
    o Documentarea zilnică a activităților și taskurilor.
    o Menținerea unei evidențe clare și actualizate a sarcinilor.

    Salariu

    4500 - 6000RON

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Abonament la sala sport
    • Pensie privata
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Abonament Bookster
    • Poate alege beneficiile dorite in limita unui buget
    • Zile libere suplimentare
    • Program de lucru flexibil
    • Teambuilding-uri / excursii
    • Petreceri/evenimente companie
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Accounts Payable Operations Specialist – Senior Process Associate – German– Hybrid Bucharest

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Global Operations Specialist

    Hybrid

    Customs Operations Specialist

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare ( 147 )