Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Customer Service-voice process with German-Cluj/Remote

Aplica fara CV
Remote

Customer Support with Dutch (full remote)

Aplica fara CV
Remote

Sales Agent - Hungarian Speaker

Aplica fara CV
BUCURESTI, Brasov, Cluj Napoca,

Vezi job-uri similare ( 12 )

Agent servicii clienti - Back Office Remote

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BIA Human Capital Solutions active.


Vezi toate job-urile Agent servicii clienti - Back Office Remote active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: BIA Human Capital Solutions
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Buzau
  • Cluj Napoca
  • Constanta
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 30-04-2025
    Remote work: Remote

    Scurta descriere a companiei

    BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate.

    Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

    Datele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare.
    Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in anuntul de recrutare.

    Dupa finalizarea proiectului de recrutare, avand in vedere faptul ca BIA Human Capital Solutions este o companie de recrutare, care isi poate derula activitatea doar daca detine o baza de date de potentiali candidati, urmatoarele date personale vor fi pastrate in baza noastra de date, pentru a va tine la curent cu viitoarele pozitii ce se potrivesc profilului dumneavoastra.

    In cazul in care nu sunteti de acord, ne puteti informa prin transmiterea unui e-mail la adresele de contact de pe site-ul nostru.

    Va rugam ca inainte sa aplicati la acest anunt de recrutare sa accesati politica noastra de confidentialitate prevazuta pe site-ul nostru. In cazul in care nu sunteti de acord cu modalitatea in care va prelucram datele cu caracter personal, va rugam sa nu aplicati la acest anunt.

    Cerinte

    Suntem în căutare de o persoană potrivită pentru rolul de Agent Servicii Clienți (Back Office), pentru unul dintre clienții din portofoliul nostru. Program: Luni - Vineri, 09:00 - 17:00. Mod de lucru: Remote.

    Cerințe:
    • Adaptabil(ă) și deschis(ă) la schimbare;
    • Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală;
    • Studii medii finalizate (studiile superioare sunt un avantaj);
    • Experiența într-un rol similar este un plus;
    • Cunoștințe de operare PC (email, Word, Excel etc.).

    Responsabilitati

    Responsabilități:
    • Vei trata solicitările clienților primite prin e-mail sau alte canale scrise;
    • Vei redacta răspunsuri clare și corecte către clienți;
    • Vei escalada solicitările mai complexe pe e-mail către departamentele aferente.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Activitate într-o echipă profesionistă și prietenoasă;
    • Bonusuri motivante în funcție de performanță;
    • Training și sprijin continuu în procesul de integrare;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BIA Human Capital Solutions. Consultati Politica de procesare a datelor personale aBIA Human Capital Solutions >>