
Diplomă de licență și practică plătită într-o companie de top încă din timpul facultății
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Referent Junior de Specialitate Financiar (limba italiană)-IASI/BUC
Aplica fara CV
|
![]() |
Assurance Director
BUCURESTI, |
![]() |
Cash Management Analyst (French Speaking)
Aplica fara CV
|
Vezi job-uri similare ( 4 ) |
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile OMNIASIG VIG active.Vezi toate job-urile Referent Call Center active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro |
Angajator: | OMNIASIG VIG |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24-07-2025 |
Remote work: | On-site |
OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurări din România. Prezentă pe piață de mai bine de 25 de ani, OMNIASIG are, la ora actuală, peste 1200 de angajați, o rețea teritorială de peste 120 de locații la nivel național și oferă peste 100 de produse din toate categoriile de asigurări generale. Compania beneficiază de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piața asigurărilor din Europa Centrală şi de Est, cu o istorie de aproape 200 de ani.
• studii medii;
• experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj;
• utilizare OFFICE – WORD, EXCEL nivel superior;
• abilitati de comunicare;
• capacitate de concentrare;
• atentie distributiva care sa-i permita desfasurarea unor activitati simultane;
• orientare catre client;
• persoana dinamica, responsabila, serioasa, rezistenta la stres.
• preia apelurile Call Center aferente activitatii de daune;
• inregistreaza datele obtinute in urma preluarii apelurilor Call Center;
• transmite mesajele clientilor catre persoanele abilitate spre solutionare;
• ofera clientilor informatiile solicitate;
• contacteaza clientii in vederea comunicarii raspunsului la solicitarea acestora;
• solutioneaza cererile clientilor in limitele sale de competente;
• contacteaza clientii OMNIASIG care au inregistrat daune, pentru evaluarea satisfacției acestora.
Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala și cea privata, prin:
- opțiunea "Work from Home" disponibila;
- zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
- tichete de masa;
- asigurare de sanatate;
- reduceri la abonamente WorldClass;
- abonament Bookster.