
Diplomă de licență și practică plătită într-o companie de top încă din timpul facultății
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
HR Generalist
BUCURESTI, |
![]() |
Junior Sales Executive (B2B sales for HR and Employer Branding Services)
BUCURESTI, |
![]() |
Sales Internship @ Catalyst Solutions – Join Our Dynamic Team!
Hybrid |
Vezi job-uri similare ( 40 ) |
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.Vezi toate job-urile Generalist Resurse Umane – una dintre cele mai mari companii din FMCG active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14-05-2025 |
Remote work: | On-site |
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Ce ne dorim de la tine?
Studii superioare în Resurse Umane, Psihologie sau Administrație;
Experiență de 3-5 ani în HR, în special pe partea de recrutare și administrare HR;
Abilități excelente de organizare, comunicare și prioritizare;
Dorința de a învăța și de a contribui la un proiect inovator;
Cunoștințe solide de legislația muncii și bune practici HR.
Ce vei face?
Coordonezi întregul proces de recrutare, de la definirea cerințelor rolurilor împreună cu managerii din echipă, până la integrarea noilor colegi;
Gestionezi documentația de angajare și încetare, asigurând conformitatea cu legislația muncii și procesele interne;
Analizezi date și propui soluții pentru îmbunătățirea proceselor HR;
Monitorizezi legislația și tendințele pieței pentru a sprijini deciziile strategice;
Participi activ la inițiativele privind sănătatea și siguranța la locul de muncă;
Beneficii:
Abonament la rețeaua Medlife
Tichete masă în valoare de 35 lei/zi
Tichete cadou de 300 lei cu ocazia Sărbătorilor
Transport asigurat/ decont combustibil
Oportunități de dezvoltare profesională