Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI, Iasi,

Aplica fara CV
Hybrid

BUCURESTI, Iasi,

Vezi job-uri similare (319)

Internship@BRD - Back Office Bancar - (CRSC Bucuresti)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.


Vezi toate job-urile Internship@BRD - Back Office Bancar - (CRSC Bucuresti) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internship active pe Hipo.ro

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Internship
  • Tip job: part-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.12.2014
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Ce trebuie sa ai
    Experienta
    - Realizarea de stagii de practica, sau implicarea ca voluntar in diferite organizatii studentesti, poate constitui un avantaj;
    Studii
    - Studii universitare absolvite, sau in curs de absolvire, in domeniul economic.
    Competente profesionale
    - Atentie la detalii;
    - Bune abilitati de organizare;
    - Gandire analitica ;
    - Deschidere ;
    - Disponibilitate ;
    - Initiativa ;
    - Bune abilitati de comunicare scrisa si verbala ;
    Limbi Straine
    - Cel putin o limba straina engleza si/sau franceza la nivel avansat.
    Abilitati specifice
    - Cunostinte informatice MS Office.

    Responsabilitati

    Obiectivul job-ului
    Ca Intern in BRD, vei oferi suport departamentului de back office bancar din Bucuresti, folosindu-te de cunostintele teoretice pentru a face primii pasi in cariera profesionala.

    Responsabilitatile pe care le vei avea
    Printre activitatile in care vei fi implicat se numara:
    - Diferite activitati privind administrarea creditelor, atat pentru persoane fizice, cat si pentru persoane juridice;
    - Participarea la analiza de credite pentru clientii persoane juridice si fizice invatand despre analiza financiara a unei firme din perspectiva normelor si procedurilor interne ale bancii specifice activitatii de creditare;
    - Lucrul cu informatii necesare calculului de performanta financiara a agentilor economici ;
    - Realizarea diferite activitati specifice domeniului de back office.

    Alte informatii

    Noi in schimb iti vom oferi
    Oportunitatea de a-ti pune in practica abilitatile, de a te familiariza rapid cu o activitate in mediul bancar (gama diversificata de produse si servicii bancare), alaturi de o echipa de profesionisti, acumuland experienta necesara pentru debutul carierei tale profesionale.

    Daca esti interesat te rugam sa ne transmiti candidatura ta pe fie pe adresa de e-mail stagii@brd.ro, fie aplicand direct pe site-ul www.brd.ro/cariere, pana la data de 30.11.2014 cu mentiunea “Pentru pozitia de Internship@BRD CRSC Bucuresti”.

    Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.