Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Timisoara,

Timisoara,

Timisoara,

Vezi job-uri similare (51)

Purchasing Materials Trainee- 6 month determined contract

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Flex Romania active.


Vezi toate job-urile Purchasing Materials Trainee- 6 month determined contract active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: Flex Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 14.10.2014
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Flex creează produse extraordinare pentru clienţi, care aduc valoare şi îmbunătăţesc vieţile oamenilor. Cu o istorie de manufacturiere şi realizare de produse de peste 50 de ani, în centrul activităţilor şi operaţiunilor noastre se află comunitatea Flex de ~140.000 de membri în 30 de ţări.
    În Timişoara, ne-am deschis porţile de peste 20 ani, iar comunitatea Flex Timişoara e formată din mii de angajaţi care lucrează în 6 clădiri, dintre care 13.000 metri pătraţi sunt dedicaţi camerelor curate unde realizăm componente şi echipamente pentru domeniul medical. Produsele noastre sunt construite pe 25 de linii SMT şi 1 linie proto. Pentru a crea tehnologia de mâine, folosim soluţii inovatoare create de ingineri cu experienţă în automatizare şi design de asamblare în industria de electronice, eficientizând procesele şi minimizând riscurile

    Cerinte

    • Bachelor’s degree in economical or technical domain
    • English skills – advanced level
    • Computer skills: MS Office
    • Very good communication and negotiation skills
    • Attention to details
    • Teamwork skills
    • Ability to obtain results in a dynamic environment

    Responsabilitati

    • Place and monitor materials orders to suppliers and reschedule deliveries with suppliers
    • Communicate with suppliers and obtain information such as prices, availability and delivery conditions
    • Check correctness of invoices from suppliers based on orders released; Approve invoices for payment
    • Analyze the inventory and prepare risk reports for excess or expired materials management
    • Escalate any problems in acquiring the materials in accordance with the process of escalation
    • Develop good relations with suppliers
    • Follow materials stocks/orders to avoid excess and rolling stock index
    • Initiate and monitor the closing of the delivery process (including recovery of additional costs) in emergency conditions