Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Manager Relatii cu Clientii IMM BUCURESTI, Cluj Napoca, Ploiesti, | |
Manager Relatii cu Clientii Large Corporate - Bucuresti Aplica fara CV | |
Specialist Relatii Clienti (Account Manager) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (173) |
Ofiter Relatii Clienti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.Vezi toate job-urile Ofiter Relatii Clienti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | BRD - Groupe Société Générale |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 20.04.2018 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.
Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
- jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
- inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
- adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
- profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.
Pe scurt:
- 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
- 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.
Cerinte
Candidatul ideal:
Daca iti place sa faci din performanta o constanta, daca esti sociabil, comunicativ, atent la detalii si daca vrei sa te dezvolti rapid, atunci poti fi un viitor membru al familiei noastre.
Responsabilitati
La inceput vei oferi suport fie telefonic, fie prin e-mail, vei avea raspuns la orice intrebare si vei construi, zi de zi, relatia cu clientii nostri.
Alte informatii
Programul este flexibil si se va adapta nevoilor tale, salariul si bonusurile te vor motiva, iar mediul de lucru, training-urile si colegii vei gasi ca sunt la superlativ.
Si pentru ca primul pas este cunoasterea reciproca, trimite-ne C.V.-ul tau si iti promitem ca va fi studiat cu profesionalism.
Raporteaza eroarea la