Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist Suport Clienti Hybrid | |
Tax Specialist Hybrid | |
Domain Support Specialist with French BUCURESTI, Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (41) |
Specialist Retentie si Ofertare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile UPC Romania active.Vezi toate job-urile Specialist Retentie si Ofertare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | UPC Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 20.02.2016 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!
Cerinte
Studii medii finalizate, iar studiile superioare in curs sau finalizate reprezinta un avantaj;
Minimum 6 luni experienta in domeniul relatiilor cu clientii;
Nivel mediu de cunoastere al limbii engleze;
Abilitati de operare calculator (pachetul MS Office); lucrul cu baze de date reprezinta un avantaj;
Foarte bune competente de comunicare, negociere si persuasiune;
Capacitatea de a lucra intr-un mediu competitiv, abilitatea de a lucra cu mai multe sarcini, simultan;
Orientare catre client.
Responsabilitati
Este responsabil de gestionarea portofoliului de clienti alocat cu scopul de a reduce indicatorul de churn.
Mentine si dezvolta relatia contractuala dintre UPC si clientii de portofoliu, prin utilizarea metodelor specifice de retentie si prin aplicarea tehnicilor de ofertare si negociere in relatia telefonica cu acestia;
Interactioneaza telefonic, prin preluarea apelurilor (inbound), respectiv generarea apelurilor telefonice (outbound) de la/ catre clientii UPC care au manifestat intentie de reziliere;
Genereaza proactiv apeluri telefonice (outbound) catre clientii UPC, pentru a le detalia avantajele si beneficiile pachetelor de servicii UPC;
Utilizeaza tehnici si strategii de negociere si vanzare, in scopul de a pastra si continua relatia comerciala dintre UPC si client;
Ofera raspunsuri clientilor intr-o maniera asertiva, corecta, completa si in timp, asigurand o comunicare cat mai eficienta cu acestia;
Utilizeaza permanent bazele de date, aplicatiile si sitemele informatice ale companei pentru a promova cele mai potrivite solutii de telecomunicatii in relatia cu clientul;
Mentine si promoveaza valorile organizatiei promovand etica in activitatile profesionale pe care le desfasoara.
Raporteaza eroarea la