Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Senior Contabil Aplica fara CV | |
Contabil junior BUCURESTI, | |
Contabil / Economist Hybrid | |
Vezi job-uri similare (86) |
Contabil Junior Clienţi
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile UPC Romania active.Vezi toate job-urile Contabil Junior Clienţi active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | UPC Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10.08.2015 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!
Cerinte
• Minim studii medii economice (studiile superioare reprezintă un avantaj)
• Minimum 1 an de experiență în domeniu, de preferat într-o companie de telecomunicații;
• Cunoştinte bune teoretice şi practice în domeniul contabilităţii RAS în ceea ce privește contabilitatea și raportarea operațiunilor din conturile de clienți
• Bune abilităţi de lucru cu calculatorul: Oracle, Word, Excel, PowerPoint
• Cunoașterea limbii engleze, precum și a altor limbi străine, constituie un avantaj;
• Orientare către client;
• Planificare și acțiune strategică;
• Construirea și valorificarea talentului;
• Orientare către rezultat;
• Abilitatea de a-i inspira și motiva pe ceilalti;
• Abilitati de lucru în colaborare și influențarea celorlalți;
• Adaptabilitate și suport în schimbare;
• Abilitatea de autoevaluare și continuă perfecționare
Responsabilitati
• Recepționează toate documentele primite în departamentul Financiar-Contabil și ține evidența tuturor facturilor primite într-un raport;
• Verificare și follow-up cu alte departamente pe documentele incomplete pentru a asigura corectitudine și completitudine;
• Emiterea facturilor de echipamente şi cartele preplătite utilizând sistemul informatic al companiei
• Înregistrarea mişcărilor de echipamente şi cartele preplătite în sistemul de gestiune a stocurilor
• Verificarea facturilor şi a mişcărilor privind gestiunea echipamentelor şi cartelelor sub aspectul corectitudinii şi completitudinii lor; realizarea corecţiilor necesare de fiecare dată când este cazul, în cel mai scurt timp, astfel încât impactul asupra business-ului să fie minim
• Asigurarea executării tuturor operaţiunilor privind mişcările de echipamente/cartele şi facturi emise, ăn timp util, astfel încât închiderea lunară a operaţiunilor financiar contabile să nu fie afectată din punct de vedere al completitudinii şi corectitudinii informaţiilor înregistrate
• Emiterea Purghasing Request Form și a Purchaising Order pentru solicitările primite din departamentul FA și follow-up pentru aprobarea acestora;
• Oferă suport în vederea îndeplinirii cu succes a oricăror activităţi/ operaţiuni desfăşurate în cadrul departamentului Financiar Contabil
• Înregistrează și raportează încasările prin casa și prin banca, alte mijloace de plată, din conturile de clienți și reconcilierea acestora cu cele din sistemul de factuare și management al clienților;
• Realizează reconcilierea periodică a încasările existente în conturile de clienți din sistemul contabil cu a celor din sistemul de management al clienților ;
• Pregăteşte rapoartele de închidere de lună în sistemele RAS cu privire la conturile de clienți, transmiţându-le corect, complet şi la timp.
Raporteaza eroarea la