Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Helpdesk Aplica fara CV | |
ICT Helpdesk Officer Aplica fara CV | |
Grad program, business of tech Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (282) |
IT Help Desk Suport Level 1
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile UPC Romania active.Vezi toate job-urile IT Help Desk Suport Level 1 active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | UPC Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.01.2016 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!
Cerinte
Cunostinte Windows Suite (XP, 7, MS Office)
Experienta in relatii cu clientii( call center, vanzari) reprezinta un avantaj
Limbi straine: Engleza- nivel mediu
Minim 1 an experienta similara, de preferat in cadrul unei companii multinationale.
Responsabilitati
Actioneaza ca punct unic de contact pentru solicitarile IT ale angajatilor UPC
Asigura suport telefonic si prin email de nivel 1 pentru solicitarile IT ale angajatilor UPC
Inregistreaza si urmareste pana la inchidere incidentele locale raportate de catre utilizatorii interni
Inregistreaza si urmareste incidentele de aplicatii raportate de angajatii UPC, mentin legatura cu echipele tehnice CIO ( corporate incident management) si locale pana la solutionarea si inchiderea acestora
Intocmeste rapoarte specifice departamentului
Dezvolta si imbunatateste permanent procedurile interne
Alte informatii
Perioada determinata 3 luni cu posibilitate de prelungire.
Raporteaza eroarea la