Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Aplica fara CV
Remote

Vezi job-uri similare (282)

IT Help Desk Suport Level 1

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile IT Help Desk Suport Level 1 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.01.2016
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!

    Cerinte

    Cunostinte Windows Suite (XP, 7, MS Office)
    Experienta in relatii cu clientii( call center, vanzari) reprezinta un avantaj
    Limbi straine: Engleza- nivel mediu
    Minim 1 an experienta similara, de preferat in cadrul unei companii multinationale.

    Responsabilitati

    Actioneaza ca punct unic de contact pentru solicitarile IT ale angajatilor UPC
    Asigura suport telefonic si prin email de nivel 1 pentru solicitarile IT ale angajatilor UPC
    Inregistreaza si urmareste pana la inchidere incidentele locale raportate de catre utilizatorii interni
    Inregistreaza si urmareste incidentele de aplicatii raportate de angajatii UPC, mentin legatura cu echipele tehnice CIO ( corporate incident management) si locale pana la solutionarea si inchiderea acestora
    Intocmeste rapoarte specifice departamentului
    Dezvolta si imbunatateste permanent procedurile interne

    Alte informatii

    Perioada determinata 3 luni cu posibilitate de prelungire.