Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Manager Relatii cu Clientii Large Corporate - Bucuresti Aplica fara CV | |
Procurement Officer - Departament Achizitii BUCURESTI, | |
Retail Relationship Manager Bucuresti - Theodor Pallady Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (26) |
EARLY WARNING SIGNALS OFFICER - BUCURESTI
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile FIRST BANK active.Vezi toate job-urile EARLY WARNING SIGNALS OFFICER - BUCURESTI active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | FIRST BANK |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.07.2015 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Nu credem în candidați perfecți, ci în oamenii potriviți la momentul și locul potrivit. Vrem să:
- fii deschis la provocări și să îți dai voie să te pui în contexte noi
- lucrezi în echipă, nu să demonstrezi că poți să faci totul singur și perfect
- înveți din greșeli, nu să te strezezi să fii impecabil
Cerinte
•Studii universitare terminate, profil economic, preferabil Finante - Banci;
•Experienta de minim 3 ani in domeniul bancar, in activitati specifice analizei riscurilor aferente activitatii de creditare, analiza economico-financiara;
•Limba engleza – nivel foarte bun conversational, scris, citit;
•Abilitati de comunicare, negociere si sinteza a aspectelor relevante in legatura cu clientii analizati;
•Atitudine pozitiva si abilitate in a gestiona si evita situatii conflictuale.
Responsabilitati
•Identificarea, validarea și monitorizarea semnalelor de avertizare și dezvoltarea in colaborare cu unitatile de business a planurilor de acțiune în legătură cu clienții Corporate si SME analizati;
•Întâlnirea impreuna cu reprezentantii unitatilor din business a clienților la care se constata aparitia unor semnale de avertizare cu impact potential negativ;
•Negocierea cu clientii a rambursarii sumelor restante, masurilor specifice ce se impun a fi implementate in scopul remedierii situatiilor constatate Monitorizarea termenelor limita ale procesului de detectare semnale de avertizare timpurie si respectarea pasilor procesului de catre unitatile de business;
•Urmarirea si intocmirea in timp a planurilor de actiune si inaintarea lor in vederea aprobarii de catre Comitetul de Recuperare;
•Urmareste modul in care unitatile de business aduc la indeplinire masurile propuse prin planul de actiune, implementeaza deciziile adoptate si respecta termenele limita pana la care masurile trebuie implementate;
•Intocmeste rapoartele specifice.
Raporteaza eroarea la