Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI,

BUCURESTI,

Hybrid

Vezi job-uri similare (146)

Small Business Advisor

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UniCredit Bank active.


Vezi toate job-urile Small Business Advisor active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Iasi
  • Timisoara
  • Actualizat la: 01.10.2015
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    - Studii universitare (preferabil studii economice);
    - Minim 1 an experienta in consolidarea si gestionarea relatiilor de business cu segmentul de clienti IMM;
    - Minim 3 ani experienta in vanzari, managementul relatiilor cu clientii sau “front-office”;
    - Cunostinte aprofundate de analiza financiara;
    - Cunostinte avansate de limba engleza;
    - Cunostinte operare PC;
    - Excelente abilitati de comunicare, prezentare si negociere;
    - Foarte bune abilitati de vanzare.

    Responsabilitati

    - Identificarea clientilor potentiali si stabilirea relaţiilor de business cu acestia;
    - Planificarea acţiunilor comerciale individuale in scopul atragerii de noi clienţi;
    - Crearea portofoliului propriu de clienţi potentiali si definirea strategiilor de marketing pentru atingerea obiectivelor comerciale;
    - Evaluarea potenţialului de business, identificarea nevoilor specifice portofoliului de clienti si crearea celei mai bune oferte de produse/ servicii;
    - Initierea si implementarea campaniilor dedicate segmentului IMM;
    - Monitorizarea situatiei comerciale a clientilor potentiali;
    - Imbunatatirea continua a ofertei de produse si servicii dedicate clientilor IMM;
    - Vanzarea produselor / serviciilor dedicate clientilor si oferirea de consultanta financiara ori de cate ori este nevoie.