Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Hybrid

6500 - 6800 RON NET / luna
Hybrid

Remote

Vezi job-uri similare (193)

Customer Services Advisor, Call Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UniCredit Bank active.


Vezi toate job-urile Customer Services Advisor, Call Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Iasi
  • Actualizat la: 19.06.2018
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    - Abilitatile de vanzare sau experienta in vanzari;
    - Abilitati de negociere si persuasiune;
    - Abilitati de comunicare verbala si scrisa ;
    - Orientare catre client;
    - Integritate si seriozitate;
    - Orientare catre detalii si solutii.
    - Cunostinte de operare PC, MS Office si browsere de internet;
    - Cunostinte de limba engleza;



    Responsabilitati



    - Primeste sau initiaza apeluri catre clientii care sunt interesati de informatii referitoare la produsele si serviciile UniCredit;
    - Ofera consultanta si vinde produsele si serviciile disponibile vanzarii prin telefon;
    - Furnizeaza informatii si suport general referitoare la produsele si serviciile detinute de un client (produse economisire, creditare, carduri, Online&Mobile Banking, pachete, servicii, etc.);
    - Prezinta beneficiile si caracteristicile produselor/serviciilor care corespund nevoii clientului, implicandu-se in toate etapele procesului de vanzare;
    - Solicita feedback de la clientii cu care interactioneaza si propune sugestii de imbunatatire a fluxului de lucru;
    - Inregistreaza corespunzator interactiunile cu clientii in bazele de date;
    - Indeplineste targeturile stabilite si ia legatura cu clientii in ordinea indicata de Coordonator/ Team Leader;
    - Furnizeaza rapoarte de activitate catre coordonatorul echipei;
    - Gestioneaza sau inregistreaza si redirectioneaza reclamatiile clientilor catre departamentele implicate;