Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Scheduling Manager Live Casino Aplica fara CV | |
Scrum Master / Project Manager Aplica fara CV | |
Technical Account Manager - Romania BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (142) |
Manager Versiuni IT
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Manager Versiuni IT active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.11.2015 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
Cerinte
CERINȚELE POSTULUI
Studii:
•Diplomă universitară în ”Automatizări şi Calculatoare”, ”Matematică - Informatică”, ”Cibernetică”, ”Electronică”, (sau arii asociate) ori o combinaţie echivalentă de studii şi experinţă din care pot fi obţinute cunoştinţe, aptitudini şi abilităţi comparabile;
• Diplomă sau certificat în management de proiect/arie ITIL constituie un avantaj.
Experienţa în muncă:
•3-4 ani de experienţă relevantă pentru cerintele postului, în aria de management de proiect, managementul schimbarii, managementul versiunilor, dezvoltare software.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
•Bune cunoştinţe despre afacerile şi procesele interne constituie un avantaj;
•Bune cunoştinţe teoretice cât şi practice de management de proiect;
•Bune cunostinte despre ITIL v3 (Managementul Schimbarii/Managementul Versiunilor);
•Cunoştinţe de bază HW/SW, baze de date, infrastructură;
•Bune cunoştinţe de Microsoft Office, Microsoft Project, tehnologii Web / Internet / Intranet;
•Bune cunştinţe de limba engleză ;
•Bune cunoştinţe de tehnici şi instrumente de management de proiect;
•Bune abilitati de a influenţa, convinge şi a obţine angajamentul altor grupuri;
•Orientare catre client;
•Orientare catre rezultate;
•Foarte bune abilităţi de comunicare verbala şi scrisă;
•Atenţie la detalii;
•Puternice abilităţi analitice şi de rezolvare a problemelor;
•Foarte bune abilităţi de organizare si planificare;
•Capacitatea de a coordona simultan iniţiative multiple;
•Abilitatea de a prioritiza şi executa sarcini în medii cu presiune foarte mare.
Responsabilitati
SCOP: Ofera suport colegilor din IT si clientilor interni in definirea cerintelor aferente versiunilor de aplicatii si asigura implementarea, execuţia, controlul şi finalizarea release-urilor specifice IT in conformitate cu prioritatile de business.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
•Participa alaturi de structura Planificare si Monitorizare IT Romania la dezvoltarea planului general de versiuni IT (release-uri);
•Asigura suport in filtrarea si prioritizarea cerintelor in cadrul release-urilor;
•Coordoneaza implementarea cerintelor din cadrul release-ului din momentul primirii cerintelor si pana la momentul livrarii in productie;
•Facilitează definirea scopului, obiectivelor şi livrabilelor release-ului, în cooperare cu echipa de management al schimbarii, cu dezvoltatorii si managementul IT;
•Coordoneaza echipele implicate in dezvoltarea cerintelor şi evaluează resursele de care este nevoie pentru atingerea obiectivelor release-ului;
•Dezvoltă planurile şi documentele de comunicare catre Divizia Operatiuni si Suport Aplicatii Romania si catre Divizia de Livrare IT Romania;
•Identifică şi administrează dependenţele release-ului şi drumul critic in vederea minimizarii riscurilor de livrare (intarzieri fata planul de release, posibile livrari ce nu satisfac cerintele primite, interactiunea modificarilor ceruta cu alte sisteme IT);
•Coordonează relaţiile de dependenţă în cadrul release-ului, între toate echipele implicate (incluzând furnizorii externi şi consultanţii), cu scopul de a le livra servicii conform scopului si cerintelor de timp si calitate;
•Implementează şi administrează schimbările intervenite pe parcursul desfasurarii release-ului;
•Administrează schimbările în mod proactiv, identifică potenţialele crize şi dezvoltă planuri de rezervă;
•Asigura comunicarea permanenta si eficienta intre echipa de management al schimbarii, testare, dezvoltare etc.;
•Monitorizeaza etapele release-ului, restabileste prioritatile (atunci cand este necesar) si se asigura ca este respectat calendarul stabilit;
•Identifică şi rezolvă probleme şi conflicte în interiorul echipelor participante la release;
•Mentine, urmareste si actualizeaza planul desfasurarii release-ului si informeaza structura Planificare si Monitorizare IT Romania in acest sens;
•Coordoneaza punerea in productie a release-urilor fiind responsabil cu definirea si urmarirea planului de migrare catre noile versiuni software.
Raporteaza eroarea la