Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Domain Support Specialist with French BUCURESTI, Timisoara, | |
Technical Engineering Support Advisor Aplica fara CV | |
Domain Support Specialist with french Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (293) |
Engineer, 1st Line Support
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.Vezi toate job-urile Engineer, 1st Line Support active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Vodafone Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.09.2018 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.
La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.
De ce Vodafone?
• Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării;
• Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă;
• Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon;
• Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume;
• Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.
Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.
Cerinte
Nivel de studii / calificari
Studii superioare tehnice: Facultatea de Electronica, Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei
Competentele postului
- Limba Engleza (mediu)
- Cunostinte de baza ale pricipiilor din retelele de telecomunicatii - GSM, IP, UMTS, transmisiuni, electroalimentare
- Abilitatea de a intelege si de a folosi diferite aplicatii Windows (tip WEB)
- Competente de comunicare interpersonale
- Abilitatea de a interactiona cu persoane apartinand unor nationalitati si culturi diferite
- Limba Germana / Maghiara (un plus)
Responsabilitati
Monitorizare
- Monitorizeaza in regim 24/7 alarmele generate de elemente de retea din reteaua de voce , date si functionarea serviciilor cu valoare adaugata utilizand aplicatii specifice (Temip, NMS-uri, OSS etc)
- Investigheaza si rezolva alarmele fara impact in retea
Diagnoza si Remediere
- Efectueaza configurari pe elementele de retea in situatii de disfunctionalitate pentru a remedia defectiunea
- Investigheaza si rezolva reclamatiile de la clienti externi si interni
- Dispecerizeaza inginerii de teren si contractori in cazul in care este nevoie de interventie locala
- Colecteaza si analizeaza logurile generate de echipamente
- Foloseste toate uneltele disponibile in vederea identificarii cat mai rapide si precise a unei disfunctionalitati (INET, Wireshark, Yoda etc)
Intretinere
- Efectueaza activitati de intretinere periodica si preventiva pentru echipamentele si serviciile din retea
Notificare si escalare
- Notifica in timp util si trimite toate informatiile necesare legate de incidentele tehnice catre toate grupurile agreate
- Escaleaza alarmele cu impact in retea catre grupurile de suport
- Escaleaza reclamatiile si problemele tehnice complexe catre grupurile abilitate
- Urmareste remedierea problemelor si alarmelor escalate catre celelalte grupuri
Alte informatii
- Salariu competitiv
- Bonus de performanta
- Bonus pentru programul in ture
- Pregatire la locul de munca, prin training specializat
- Materiale si documentatie
- Soft performant pentru a-ti usura munca
- Ambianta placuta.
- Posibilitatea de avansare
- Durata timpului de munca de 8 ore / zi, 40 ore / saptamana, 5 zile pe saptamana
- Programul poate presupune lucrul in ture, asigurand supervizarea si intretinerea non-stop (24 de ore din 24) a retelei
Raporteaza eroarea la