Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Aplica fara CV
Hybrid

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (363)

Engineer, 1st Line Support

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.


Vezi toate job-urile Engineer, 1st Line Support active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • IT Hardware
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.09.2018
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    De ce sa lucrezi cu noi?
    Suntem o companie de telecomunicații de top în Europa și Africa. Dar ceea ce poate nu știți este că investim continuu în noi tehnologii pentru a îmbunătăți viețile a milioane de clienți, afaceri și oameni din întreaga lume, creând un viitor mai bun pentru toți.
    Ca parte a familiei noastre globale, fie că este vorba de Vodafone, Vodacom sau _VOIS, veți simți un sentiment de mândrie și scop contribuind la cultura noastră de inovație. Urmărim egalitatea de șanse și incluziunea pentru toți candidații prin politicile și practicile noastre de angajare. Recunoaștem și celebrăm importanța diversității și incluziunii în spațiul nostru de lucru și nu tolerăm nicio formă de discriminare.
    Ce îți oferim dacă te alături echipei noastre?
    • pachet salarial competitiv (fix & variabil);
    • voucher pentru telefon & abonament nelimitat (voce și date);
    • abonament medical la o clinică privată de top & alte beneficii medicale;
    • voucher anual pentru decontare ochelari de vedere;
    • bonuri de masă;
    • abonament Bookster;
    • participarea la programe de dezvoltare și proiecte provocatoare din zona de leadership;
    • acces la evenimente interne de Wellbeing & Recognition;
    • extra-zile de concediu (pentru senioritate, evenimente speciale, voluntariat).

    Cerinte

    Nivel de studii / calificari
    Studii superioare tehnice: Facultatea de Electronica, Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei

    Competentele postului
    - Limba Engleza (mediu)
    - Cunostinte de baza ale pricipiilor din retelele de telecomunicatii - GSM, IP, UMTS, transmisiuni, electroalimentare
    - Abilitatea de a intelege si de a folosi diferite aplicatii Windows (tip WEB)
    - Competente de comunicare interpersonale
    - Abilitatea de a interactiona cu persoane apartinand unor nationalitati si culturi diferite
    - Limba Germana / Maghiara (un plus)

    Responsabilitati

    Monitorizare
    - Monitorizeaza in regim 24/7 alarmele generate de elemente de retea din reteaua de voce , date si functionarea serviciilor cu valoare adaugata utilizand aplicatii specifice (Temip, NMS-uri, OSS etc)
    - Investigheaza si rezolva alarmele fara impact in retea

    Diagnoza si Remediere
    - Efectueaza configurari pe elementele de retea in situatii de disfunctionalitate pentru a remedia defectiunea
    - Investigheaza si rezolva reclamatiile de la clienti externi si interni
    - Dispecerizeaza inginerii de teren si contractori in cazul in care este nevoie de interventie locala
    - Colecteaza si analizeaza logurile generate de echipamente
    - Foloseste toate uneltele disponibile in vederea identificarii cat mai rapide si precise a unei disfunctionalitati (INET, Wireshark, Yoda etc)

    Intretinere
    - Efectueaza activitati de intretinere periodica si preventiva pentru echipamentele si serviciile din retea

    Notificare si escalare
    - Notifica in timp util si trimite toate informatiile necesare legate de incidentele tehnice catre toate grupurile agreate
    - Escaleaza alarmele cu impact in retea catre grupurile de suport
    - Escaleaza reclamatiile si problemele tehnice complexe catre grupurile abilitate
    - Urmareste remedierea problemelor si alarmelor escalate catre celelalte grupuri

    Alte informatii

    - Salariu competitiv
    - Bonus de performanta
    - Bonus pentru programul in ture
    - Pregatire la locul de munca, prin training specializat
    - Materiale si documentatie
    - Soft performant pentru a-ti usura munca
    - Ambianta placuta.
    - Posibilitatea de avansare

    - Durata timpului de munca de 8 ore / zi, 40 ore / saptamana, 5 zile pe saptamana
    - Programul poate presupune lucrul in ture, asigurand supervizarea si intretinerea non-stop (24 de ore din 24) a retelei