Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Aplica fara CV
BUCURESTI,

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (61)

Consilier Client Zona Rapida - Full Time - Perioada nedeterminata

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Consilier Client Zona Rapida - Full Time - Perioada nedeterminata active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.03.2016
    Remote work: On-site


    Responsabilitati specifice:

    • Efectuaza tranzactii cash /non-cash pentru clientii si ne-clientii de la retail (sau corporate launitatile care nu au Centru de afaceri alaturat) .
    • Asigura asistenta post-vanzarea produselor
    • Promoveaza produsele si serviciile non-credit ale bancii si subsidiarelor / asigura consiliere clientilor existenti si potentiali in conformitate cu gama de produse disponibile tipului de unitate teritoriala si cu standardele de calitate ale bancii
    • Identifica nevoile clientilor si oportunitatile de vanzare a produselor si serviciilor oferite de banca si subsidiare
    • Indeplineste obiectivele in conformitate cu regulamentele legale interne
    Cerinte post:

    Calificare si experienta:
    • Studii superioare de lunga durata: economice/juridice/tehnice si cursuri de specialitate in domeniul bancar sau superioare de scurta durata: economice; liceu : economic/alt profil si cursuri specializare bancara
    • Experienta profesionala minima in domeniu: -
    • Limba straina: Engleza - mediu
    Cunostinte tehnice:
    • Produsele si serviciile oferite de banca si subsidiare
    • Familiarizat cu politica bancii privind promovarea si vanzarea produselor si serviciilor de retail
    • Cadrul legal aferent domeniului bancar (standarde, instructiuni si reglementari specifice activitatii: standardele de cunoastere a clientului, procedura privind prevenirea activitatii de spalare a banilor)
    • Procedurile de lucru, fluxurile operationale specifice activitatii
    • Tehnici de comunicare si negociere
    • Aplicatii informatice specifice domeniului de activitate
    Aptitudini:
    • Capacitate de comunicare persuasiva
    • Capacitate de decizie
    • Abilitati de vanzare
    • Abilitati de negociere
    • Initiativa
    • Capacitate de analiza in evaluarea informatiilor
    • Capacitate de asimilare a noilor cunostinte
    • Spirit de observatie
    • Gandire logica, rapiditate
    Atitudini:
    • Responsabilitate
    • Intelegerea afacerii
    • Orientare catre client
    • Orientare catre rezultate
    • Abilitate relationala si capacitate de adaptare
    • Spirit de echipa
    • Determinare in atingerea scopurilor si obiectivelor
    • Receptivitate la nou
    • Auto-control in situatii de stress


    Nr. de deplasări  A. Fără deplasare

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>